Profit

Fiecare alearga dupa profit in ziua de azi si ne limitam la niste actiuni de multe ori mai putin morale , dar care aduc un beneficiu material.
Inteleg nevoia de a avea mai mult si a trai mai bine, dar nu si de a face anumite compromisuri pentru asta. Mi se pare ca indoim niste limite care sunt puse acolo cu un scop pentru constiinta noastra si siguranta.
Alegerile pe care le facem influenteaza pe cei din jur. Nimeni nu trebuie sa fie de acord cu ceea ce faci decat persoana ta, dar in acelasi timp e nevoie sa te gandesti cum relationezi ulterior cu familia, prietenii, cunoscutii: ascunzi ceea ce faci sau nu.
Nu o sa ma refer la nimic concret ci doar la faptul ca anumite actiuni, chiar daca sunt legale sunt imorale pana in maduva oaselor.
Cel mai mult imi displace din toata aceasta situatie cand inculpatul vine si se lauda in fata mea cu job-ul lui, cat castiga si ma ironizeaza ca nu sunt mai deschisa. Si nu este singurul care crede si gandeste asa. Pe zi ce trece sunt tot mai multi care trec niste bariere etice doar pentru a face profit.
Cine sunt eu sa-i condamn? Sunt o persoana care ar prefera sa nu aiba de-a face cu oameni de genul asta. Si sunt asa de multi in jur , incat te intrebi cu cine sa mai relationezi: cu cei 4-5 apropiati…Dar oare ei, nu ascund ceva?
Nu sunt suspicioasa, dar nici nu am incredere oarba. Eu te iau asa cum esti pana cand calci stramb, si presupun din start ca esti cat de cat normal, moral si cu toate doagele la cap! Daca mi se demonstreaza contrariul….rau pentru mine.
Nu sunt obligata sa accept actiunile altora dar nici sa fiu arata cu degetul ca sunt o inchistata in anumite reguli de conduita: dimpotriva, nu sunt, dar am anumite criterii dupa care traiesc in viata: nu accept prostitutia ( de orice natura), drogurile, violenta, minciuna( cu mici exceptii) si altele de acest gen.
Nu vreau sa aud nici un sarcasm!

Comentarii