Oamenii sunt atrasi de oameni

Oamenii sunt atraşi de oameni nu de animale…
Dacă te trezeşti într-o zi şi îţi pui adidaşii în picioare, pregătită de concurs, e clară treaba, pentru tine viaţa e o luptă, o întrecere sportivă, cu finish şi start.
Nu sunt mulţumită de această întrecere, poate pentru că sunt perfecţionistă, cârcotaşă şi femeie.
Niciodată nu mi-a plăcut să particip la concursuri, de orice natură ar fi ele. Competiţia mă stimulează doar în măsura în care nu sunt pusă într-un cadru organizat. Am de prea multe ori dreptate şi m-aş bucura de câteva ori să nu am. Nu mi-e ruşine să cer ajutorul, deşi o consider o slăbiciune şi nu o virtute.
Sunt atrasă de oamenii care ştiu să fie oameni, să fie buni concurenţi în această cursă a vieţii. Să fie fairplay pentru că apreciez corectitudinea şi regulile, până la un anumit punct, atâta timp cât nu-mi îngrădesc libertatea.
Fiecare participă cum poate. Unii sunt desculţi, alţii nu au echipament sportiv adecvat, alţii nu reuşesc să alerge prea mult… sunt fumători poate?…
M-aş bucura enorm să ajung la final alături de cei care mi-am început drumul.
Dacă stăm se ne gândim că suntem nişte fiinţe care mişună pe tot globul, ne putem considera un fel de furnici care muncesc zilnic pentru a supravieţui şi nimic mai mult.
Animalele au un sistem social mai simplu şi cred, mai eficient decât al nostru. La noi totul e mai complicat. Şi cred că şi ăsta e un motiv pentru care îmi plac oamenii. Ne plictisim repede, dar ştim să fim inventivi şi imaginaţia noastră este fără limite.
Nu am nici un răspuns la nici o întrebare, deşi ştiu multe.

Comentarii