Ho, Ho, Ho ... si de "Anul Nou" :)

Cum v-am spus, ... v-am spus,
ori nu v-am spus ??!!
:))
... am urarile pe buze,
sunt calde (inca),
sunt coapte
in arome de sarbatoare,
leganate in cant vesel
... si zambetu' mi-e bucurie.

Cine da mai mult... il poftesc
la o cana de fierte, aromate,
imbatate, urari de an bun :) !!!




Cu drag pentru voi toti, frumosilor,
baftosilor, sanatosilor,desteptilor,
minunatilor, fericitilor, dragilor dragi !!!

Nu, n-am deschis sampaniile ... astept ora, dar fie-va de pe acum cupele pline cu bunastare, implinire ... si cate si mai cate dorite si bune :) !!!

Comentarii

  1. Asemenea si tie, bucurii intinse cat sufletul tau mare si frumos! Si multa, multa sanatate!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ho, ho, ho ... te imbratisez Carmen...sa-ti fie anul fain, an de poveste, bun si bland, iubitor, implinit, cum sufletul tau stie ca se poate !

    Cu mult drag,

    RăspundețiȘtergere
  3. Ho, ho, ho...si tie la fel Brandusa draga, imi esti tare draga si cuvintele tale imi sunt la fel de dragi, asa pe placul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Adriana, dar din dar, bucurie din bucurie, primim-daruim...cred ca acesta este mirajul fericirii :)
    Te imbratisez,

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu