Despre viata si prezent

Lucrurile frumoase se intampla doar o data in viata, dupa care nu mai ai nici o sansa…nu am crezut niciodata in acest lucru, desi trebuie sa recunosc ca anumite oportunitati nu se ivesc mereu.
Sa traiesti prezentul cu toata forta ta doar pentru ca s-ar putea sa nu mai existe un maine…nu pot sa fac asta. De ce?
Pentru ca imi place sa fac planuri, multe , enorm de multe: ce voi manca diseara, unde ies in week-end, vacanta mea cu parintii, noile aparitii ale serialelor , cum o sa ma imbrac vara viitoare, intalnirile cu cei dragi …
Daca am trai azi pe principiul ca nu vom mai exista, am lua-o cu totii razna…am face doar ce ne dorim, am neglija o multime de lucruri importante…
Expresia asta despre viata are conotatii foarte personale pentru fiecare….asa cum o lege se interpreteaza , asa ar trebui sa luam si citatele, maximele, invataturile….nu ad literam
Inteleg pasiunea momentului si a scoate o multumire maxima din fiecare zi ( pe cat se poate ), dar pe de alta parte daca nu am fi avut trecutul de unde sa fii invatat, sa fii adus cu noi amintiri, sau viitorul cu planurile frumoase, nu am avea nici prezentul pe care ni-l facem nu doar in functie de momentul actual , ci si in functie de tot ce am trait si vrem sa traim…
Sa te bucuri de viata inseamna sa faci si ce trebuie, sa-ti acorzi si timp liber pentru a croseta si improviza pe firele soartei dar si a face un nod provizoriu si a visa cu ochii deschisi despre tot ce-a fost si va veni…

Comentarii