BLOG POWER! editia 2!





Mergem mai departe cu jocul nostru interactiv!
   Saptamana trecuta, desi nu am fost foarte multi cei care am participat, articolele inscrise au fost unul mai bun decat celalalt! 

   Cel mai bun articol a fost ales cel al Danei Diaconu, ''Mostra de prietenie'' si conform regulamentului liderul nostru de opinie v-a trebui sa numeasca tema pentru saptamana viitoare!


Articolele inscrise au fost:


1.PRIETENI ADEVARATI!2.Cel mai bun prieten
3.Prieten adevarat4.Mostra de prietenie
5.Prietenie ?ndurerata

Tema pentru editia 1 a BLOG POWER, a fost aleasa de catre Carmen, al carui articol ''Agora Virtuala'' a fost desemnat ''articolul saptamanii'' in editia pilot a concursului!


Pentru a participa nu uitati sa cititi  regulamentul, care in principiu este special creat sa va ajute, sa va promoveze blogurile!


Tema pentru saptamana viitoare este ''Borcanul Condimentelor'' si a fost propusa de catre liderul de opinie al saptamanii trecute, Dana Diaconu!

Comentarii

  1. FELICITĂRI! :) Sper să am timp să scriu ceva și pentru tema acestei săptămâni.. Încă sunt în perioada tezelor, testelor, concursurilor la școală... :(
    Vă doresc tuturor o săptămână frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Speram să revin în timp util în fața calculatorului, pentru a-mi da votul pentru ediția precedentă, dar nu s-a putut! Vă cer scuze tuturor pentru această scăpare, mulțumindu-vă, de asemenea pentru aprecierea articolelor colegilor mei! A fost o ediție plină de gânduri bune, aduse de o temă frumoasă! Transmit felicitările mele tuturor participanților, cu speranța ca numărul acestora să crească; este un simplu feedback prin care ne putem arăta aprecierea pentru cei care susțin comunitatea „Most Wanted Blog”! Vă mulțumesc încă o dată!

    Revenind, pentru această săptămână propun o temă mai neobișnuită! Fie ne amintim de-o plimbare în ploaie, după ce-am ascultat „Dacă ploaia s-ar opri” de la Cargo, fie avem părul verde în loc de negru, după o vizită la coafor, fie avem sare în loc de zahăr în aluatul pentru plăcintă, fie se ia curentul în minutul 89 din meciul de calificare al echipei preferate... într-un fel sau altul viața ne este condimentată într-un mod picant, amar, sărat sau dulce! Așadar vă invit să umplem „Borcanul condimentelor”, reușind să spunem la final că viața are gust! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta tema, Dana. Imi place :) Si nu in ultimul rand, felicitari pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu