Timpul meu este eternitatea



Motto:


"Timpul este prea lent pentru cei care aşteaptă, prea iute pentru cei care se tem, prea lung pentru cei care se plâng, prea scurt pentru cei care sărbătoresc. Dar, pentru cei ce iubesc, timpul este o eternitate."
(William Shakespeare)

Timpul...eternul meu duşman. Mă simt captivă în jocul său pervers de a încetini mereu scurgerea clipelor din clepsidra-mi numită Viaţă. Profită că este nevăzut şi trece pe lângă mine atât de încet, ştiind că n-am puterea de a-l grăbi. Nu-mi oferă alternativă: m-am născut, trăiesc şi aştept să mor. Şi-i creşte sufletul văzându-mă prizonieră în agonia aşteptării.
Tu îmi spui că timpul îţi este prieten, că prietenii tăi sunt şi ai mei. Mă duci la o margine de lume, într-un colţ al Raiului demult pierdut. Îmi pui soarele în palme şi stelele în priviri. Îmi dai să gust din dulceaţa ambroziei zeilor. Îmi torni în suflet un strop de nemurire. Mă iei cu tine şi ne prindem de pendulul ruginit al timpului, să ne fie leagăn, pe când la urechile noastre soseşte un refren demult uitat, adus de vânt pe aripile sale. Mă înveţi să înot în cea mai primejdioasă dintre mări: Viaţa; îmi spui că mereu vei fi lângă mine şi n-o să laşi valurile să mă ia. Zburăm împreună deasupra culmilor viselor şi ai grijă să nu cad. Faci inima-mi să bată mai puternic, iar în vene sângele să mi se încălzească. Îmi dai un sărut şi îmi promiţi alţi o infinitate, în timp ce îmbrăţişarea ta îmi încălzeşte atât de tare sufletul, că mi-e frică să nu se topească de tot. Apoi îmi prinzi în plete cea mai rară şi mai scumpă dintre flori: Iubirea.
Îmi spui că timpul este suficient pentru oricine îl foloseşte, dar vai! parcă prea repede a luat-o la goană! Simt cum timpul meu e pe sfârşite şi încerc zadarnic să mă agăţ de cele din urmă clipe ce mi se scurg printre degete. Spuneai că timpul îţi este prieten...
Priveşte-mă cum, îngenuncheată înaintea ta, îţi mai cerşesc doar o clipă din eternitate!

Zgubidilica

Comentarii