FBdrama:)




 Nuta Istrate Gangan





''Bun venit falsitati, bun venit pe Facebook!!!! Unde iubirea e perfecta! Unde majoritatea pozelor postate par la 100 km distanta de realitate!!! Unde toata lumea traieste bine si este indragostita! Unde dusmanii sunt cei care iti viziteaza cel mai des profilul, unde fostii prieteni te blocheaza, unde fostele iubiri te elimina si unde cei ce te adauga in lista lor sunt foarte simpatici si pe strada nici nu saluta!'(Gabriela G.)


Am zambit cand am citit si m-am gandit ca cineva a stiut sa puna punctul pe i.S-au apostroful din"I don't give a damn":)
Te-ai gandit vreodata cat de mult se aseamana pagina noastra de profil de pe FB cu viata noastra?
Intr-un fel sau altul ,daca cineva citeste ceea ce scrii ,postezi ,afisezi ...te cam ghiceste:)
Chiar daca te ascunzi in spatele citatelor scrise de altcineva,sau in spatele unei poze de profil care ,desi nu este un portret ,totusi spune parca ceva.
Nimic din ceea ce postezi nu este chiar intamplator,nu-i asa?

Am zambit si apoi parca o unda de tristete mi-a tulburat zambetul.
Am intalnit si reintalnit oameni fantastici pe FB.
Mi-am regasit tineretea,pofta de poezie si de scris,...m-am regasit pe mine insami si prin ochii si cuvintele altora.
Scriam undeva ca FB este pentru un emigrant "sticla cu mesaj" pe care a aruncat-o in ocean, in speranta ca cineva,undeva o va gasi intr-un tarziu...intr-un amurg violet pe o plaja pustie:)
Mi-am format un fel de comunicare si parca un fel de retea de prieteni ,care chiar virtuali fiind sunt totusi ,in spatele ecranului,oameni pe care odata i-am cunoscut sau oameni cu care ,chiar daca nu i-am cunoscut personal ,simt totusi ca am foarte multe in comun.

Si stiu ce vorbesc:)Nu mai sunt la varsta la care as crede ca tot ce zboara e pasarica:)
Sunt absolut convinsa ca falsitatea cu pricina nu exista in relatia noastra.Pentru ca nu vad motivul.
Cu unii prieteni FB am devenit prietena in viata reala si am fost fericita sa-i intalnesc exact asa cum mi i-am imaginat:)

Dar cat de multa dreptate are totusi G...

Pe FB iubirea este perfecta?
Da de unde ..in iubire ceea ce exista cel mai putin este perfectiunea:)Cele mai amuzante si stupide sunt conversatiile pline de iubire si daruire si prostie intre cupluri pe pagina principala.Un pic de flirt mai merge ...un pic de joaca ...parca suna interesant,dar sunt unii care dau prostiei o noua dimensiune.
Mi se pare din nou foarte amuzant cat de usor trecem de la "in relatie",la"este complicat" si de acolo ,in cadere libera la"single".Sau ...in "urcare libera(?),pentru ca daca l-ai dispensat(o) asa de repede poate nici nu e "cadere":)
Pacat ca in toata "distractia" asta feisbuchista ne lasam prinsi in joaca cuvintelor,ne umilim discret unii ,ne grozavim altii...Pretindem ca nu suntem raniti ...sau ne pretindem mult prea afectati.
Fostele iubiri au un motiv pentru care sunt doar foste,dusmanii...?...nu-i asa ca ai o placere sadica sa te "imprietenesti" cu "dusmanul" si dupa aceea sa-ti afisezi pe FB ultima masina cool pe care ti-ai achizitionat-o?Ah ...era a vecinului sau ai facut poza doar in parcarea de la mall?:)
Da ...si cat de ciudat este cand "cunosti " oameni pe FB ,chiar te conversezi un pic cu 'mnealor si ,dupa aceea te duci la biserica si se mulumesc sa se uite la tine lung si sa nu-ti raspunda la salut.Ca si cum ai fi "un secret pacatos" si ptiu drace ,acu' suntem la biserica:)))
Prietenii ne blocheaza si blocam prieteni?
Da...cateodata din joaca ...uneori ,pe bune...Cateodata regretam...cateodata nu :)
Chiar ma gandeam ieri si discutam de altfel cu cineva ca al naibii de mult ne plac mastile.
Cand de fapt,singurul motiv pentru care majoritatea dintre noi ne-am deschis cont FB este acela de a ne imprieteni,de a comunica ...de a nu mai fi singuri.
Pacat ca multi dintre noi nu am reusit sa fim ceea ce am vrut de la inceput cu un fel de dulce disperare sa fim :Prieteni !
Pur si simplu Prieteni !
Nu cred ca lumea ar fi un loc mai bun daca am fi sinceri ,daca am spune EXACT  ceea ce credem si ceea ce simtim.Cred ca multi ar fi raniti sau cel putin treziti la o realitate de care cu disperare se ascund.
Dar cred ca lumea ar fi un loc mai bun daca am reusi sa ne strangem bratele pe langa corp atunci cand trecem  unii pe langa altii .Pentru ca suntem mai multi aceia carora  nu ne place sa primim ghionturi decat cei care simt teribil nevoia sa dea din coate pentru a-si face loc.

Dar G.,...poate ne inselam:)Toti stim ca adevarata "FBdrama"nu se intampla pe paginile principale si vizibile ci in cutiuta cu mesaje sau pe chat-urile personale. Acolo totul este diferit:)
 Acolo am intalnit cei mai sinceri oameni :)

Comentarii