Cantecul din Eden



Cantecul din Eden




Prin vis azi-noapte am trecut

Cu inima de bucurie si de teama plina,

Pe langa un camp atat de verde colorat

Ce pe din margini, de multi inalti era brazdat,


O fractiune de secunda, sufletu-mi s-a speriat

Cand campul verde sub apa albastra s-a aflat,

Am vrut sa ma intorc, din spaima, sa ma apar

De un inec intr-un necunoscut , ca sa ma apar,


Apoi din spate, parca, impins inspre valtoare

Intru'nainte am mers, acoperit de remuscare

Sa vad intr-o mirare ca apa a disparut,

Si campul verde, fermecatorul verde , a reaparut.


Ajuns in varf de munte'nalt, ce paznic se afla

Descoperit-am ca-ncercarile continuau...

Sub talpi rapid, necontrolat si tainic se miscau

Gramezi, nisipuri miscatoare, ce imi doream vrand a afla,


Langa o clipa de repaos, din departare se auzea

Un cantec, ce nu-l puteam canta, doar voie aveam a-l asculta

In suflet, o liniste totala, amortitoare, vindecatoare

Un cantec, raspuns se poate, la ceea ce era dorinta mea...


E cantecul din Eden , mi s-a spus, cu voce foarte tare

E cel ce se aude doar pentru cei ce vor si merita a fi acolo

Te vindeca de toate, te ajuta, in liniste vei fi acolo

Fara de teama , suparare, nimic din ce cunosti nu vei gasii acolo

................................................................................................

A aparut si dimineata prin vestitorii sai

In sufletu-mi e zbucium mare

Nu stiu ce sa mai cred, un pic am suparare

Doar am avut o sansa, macar de a vedea

Ce este acolo ,de unde cantecul acela , frumos se auzea!



text in varianta originala,needitat si necorectat!


Copyright Liviu R.  26.02.2003

Comentarii