Poezii.... de moment





                                                    Fetiţa din mine

privind spre norii desenaţi pe cerul de sticlă albastră,

încep să râd şi să plutesc spre copilărie.

îmi cumpăr o vată de zahăr

cu gust de căpşună şi citesc o poveste 

la umbra vişinului din livadă.

adun creioane şi îmi colorez viaţa.

desenată de ieri pe un colţ de cer.

rup un strop de curcubeu,

şi îmi croiesc o rochiţă cu volane.

mă amuză scăldatul copiilor în lacul fermecat

şi creionez chipurile.

împletesc cozile păpuşilor deşirate,

care tânjesc după iubire,

cum şi eu tănjesc după prinţul din poveste.






Petale

Florile mohorâte din grădinile amăgirii

Şi-au scuturat în linişte petalele.

Le culeg şi le zdrobesc cu degetele fremătând de dor.

Aproape de piept le aduc,

Sternul absoarbe seva de dor şi iubire neîmpărtăşită.

Lacrimile se amestecă printre celulele strivite.

Râul de la poalele muntelui de vis

Cere să poarte petalele în lume.

Cu inima strânsă,

Le aşez pe valurile dorului sihastru

Şi le şoptesc: “Drum bun!” 

Inima

Am în inimă mii de inimi,

De la fiecare floare admirată

Imaginându-mi că eşti tu.

Un liliac cu aripi de înger,

Sudate cu fărâme de cer şi solzi de cântec.

...

Armonia din mrejele sufletului,

Dispare în vidul conştiinţei.

În umbra trecutului paradoxal,

Găsesc un fluture al dorinţei.



Când apa din norii cenuşii,

Ia forma unei păpădii.

Aş vrea să ştii, aş vrea să vii.

De Dragobete, în braţe să mă ţii.

Vocea din ochii tăi e tăcută,

Dar atât de vie şi dulce.

Vocea din sufletul meu tresare,

O recunoaşte şi o place.



Pui degetul cu unghia pătrata

Pe fiecare rând din pagina vieţii.

Ascult pulsul, şi îşi simt mirosul,

În curând cartea va fi finalizata.

Comentarii