Nu tot ce zboara...

 Nuta Istrate  Gangan..............................




Cand eram tanara credeam ca gestul cel mai perfect pe care-l poate face un barbat este sa te ceara de nevasta.Pentru ca te iubeste ,pentru ca stie ca-l iubesti ,pentru ca uraste ideea sa mai doarma singur dupa ce te-a gustat.
Mi se pareau grozave tare multe gesturi dar cererea in casatorie mi se parea gestul suprem:)
Apoi ,cu timpul am realizat ca nu tot ce zboara se mananca.
Oamenii se casatoresc de multe ori pentru cele mai ciudate motive.Motive care nu au de-a face deloc cu iubirea.
Dimpotriva.
Am invatat ca si cea mai din dragoste casnicie are momentele ei imperfecte,ca omul de langa tine are si el metehnele  lui si ca tu, din fata sprintara si parfumata te poti transforma cateodata in cata mirosind a vinete coapte.
Si(ce-i drept e drept) am invatat ca sexul dupa cearta este unul dintre cele mai grozave lucruri din viata unui cuplu, mai ales daca  in momentul in care ajungi in pat, tot mai ai sentimentul ca l-ai sfasia un pic pe celalalt.Macar un pic:)
Dupa ani si ani de casnicie avem impresia ca ni se cuvine totul de la partner doar pentru ca am construit o casa impreuna si pentru ca am facut cativa copii.
Nimic mai gresit .
Il poti avea fizic ,seara la masa complimentandu-ti salata de vinete( am eu o chestie cu vinetele astazi), il poti avea vineri aducandu-ti salariul ,sau duminica la toate vizitele cordiale si obligatorii la parinti.Ba il mai poti avea si noaptea in pat ,acelasi corp fierbinte langa care te-ai obisnuit sa adormi.Inca face dragoste cu tine cu dulce obisnuinta.Dar ...daca nu-ti faci lectiile cu constiinciozitate ii mai poti avea inima?Poti conta pe faptul ca intr-o zi la o intersectie a vietii cineva ...undeva...il va face sa realizeze ca viata inseamna mai mult decat o inima framantata  si fidela?Poate este unul dintre cele mai grave lucruri care se pot intampla intr-un cuplu dar ...se intampla.
Dupa ani si ani cand crezi ca nimic rau nu se poate intampla ,neprevazutul se poate intampla.Nu-ti ramane decat sa contezi pe faptul ca iubirea adevarata si sincera care v-a casatorit o sa izbandeasca si ca gandul in mintea partenerului tau a fost doar trecator?Ca dincolo de tentatie ,te vede pe tine cea(sau cel) din prima zi.Isi mai poate aminti.Il (o )lasi sa-si aminteasca? Ii influentezi cumva...ii controlezi cumva amintirile?

Avem dreptul sa cerem ,sa dobandim si sa cotropim iubirea.Sa ne-o revendicam.
Dar avem oare dreptul sa o cersim?

Iubirea cersita este iubirea barbatilor care rostesc cu dragalasenie"sarut manusitele puiut frumos ,tanar si scump,tocmai mi-am tras un elicopter si o viluta la sosea...".Acestia sunt adevaratii cersetori de iubire.Acei care tenteaza tinere naive si tontute cu diamante si posete de firma si care au 65+ in raport cu + /- 20.
Nu aceia care implora.Nu aceia care stau cu mana intinsa in drum.
  Iubirea cersita este iubirea femeilor care s-ar arunca de la etaj daca dragostea lor nu este impartasita..Nu vreau sa analizez aici adevaratele drame cere se intamla intre oameni care nu au rezistat durerii de a-si vedea visul iubirii neimplinit.Nu sunt judecatorul nimanui,dar consider ca aruncandu-te de la etaj doar ca sa atragi atentia lui este calea cea mai usoara.Este mult mai greu sa-l vezi fericit cu altcineva ,casatorindu-se crescandu-si copiii ,fiind fericit cu altcineva.Suntem doar simpli oameni ,aceasta este natura umana .Cat de mult ne-am minti ca "sunt fericita daca tu esti fericit"...hai sa fim serioase ,am manca-o pe cealalta cu fulgi cu tot,o vedem grasa si uratita la numai trei luni dupa casnicie,iar pe el trist si nefericit dupa doar cateva zile cu ea.Ne-am re-incurca cu el doar ca sa ne alinam orgoliul ranit,chiar daca nu mai  avem aceleasi sentimente.Nimic nu este mai razbunator decat o inima ranita.Si ne-am incurca cu el doar ca sa-i mai aratam odata ce a pierdut.Sa-i demonstram ca a facut o alegere proasta.Si  ,daca tipul a ajuns in pat cu tine ,TU "cea parasita-la voia intamplarii-pentru ca-nu-ai fost destul -de buna" ...EL ,cel casatorit...mda ...adevarul este ca facut o alegere proasta.

Poti trai cea mai frumoasa iubire a vietii tale ,poti arde pe altarul iubirii ca o torta incandescenta ...Daca torta aceasta nu este alimentata din cand in cand incetul cu incetul isi diminueaza flacara.Daca ai noroc se transforma in lumanare tandra si parfumata care-ti poate lumina noptile pana tarziu in viata...daca nu ...gaz pe foc.

Comentarii