carliontii ravasiti de vant

Imi picura noaptea , soapte de pace in carliontii ravasiti de vant . Stateam intinsa pe spate , ascultand cum cresc stelele in inalt si greieri fara obosire cantau aceeasi melodie ,..........curgea parfum de orchidee peste trupul meu , ca valuri de iubire nepamanteana ce-si croia drum linistita intre cele doua maluri care se imbratisau la nesfarsit ,undeva ,deasupra in vazdzuh ,in aburii trimisi de apa in nori , ca sa se intoarca binefacatoare pentru toti , chiar si pentru cei ce n-ar fi putut ramane acolo de atat parfum . Pietrele pe care curgeau ghirlandele de flori cu suflet, cantau in ritmul cefeidelor gigantice ,............ ma uitam sa vad malul celalat dar nu il vedeam .....era acolo ....in necunoscut , exact asa cum il imaginasem . i-am intans o mana si atunci am stiut ca nu era de fapt ce am crezut ...curgea de mult apa limpede intre noi , e gol locul malului si totusi nu e gol , cantau orchideele in soapte de simfonii si ape , ma invaluiau in moliciunea petalelor lor ....sa ma asez cuminte cu fata spre stelele vesnice .....malul sa fie ori sa nu fie ,sa nu mai im pese .


Iubirea adevarata este ca apa unui rau care curge si croieste mereu doua maluri , care vor da totul , numai ca apa sa curga mereu linistita intre ele .

Comentarii