????????????????????????????


 Nuta Istrate Gangan




Sunt un om fericit...cu o familie frumoasa,o viata implinita ,un job decent...
M-am impacat cu varsta de 40 de ani si cu inevitabilele riduri si fire albe, artistic corectate de machiaj si "light auburn"dintr-o cutie cu vopsea.

M-am impacat cu ideea ca niciodata nu am sa fiu profesoara de literatura sau  reporter TV...sau talk-show host :)
Ehe he he he...:)))))I know,I know...:(
M-am impacat si cu ideea (de curand) ca prietenii pe care i-am avut odata...chiar daca ii regasesc dupa ani si ani, nu mai sunt aceeasi ,pentru ca eu nu mai  sunt aceeasi.
Mi-a cam disparut convingerea ca am "stofa de prieten"...pentru ca un prieten adevarat se castiga mi-a spus cineva si ...mda...cam asa este...Nu te castig...nu te am.
Am renuntat sa duc lupte interne cu mine insami pentru ca erau doi care pierdeau de fiecare data...
Sunt linistita ...si susur ca o apa de izvor negustat si netulburat de buze straine:)
Am realizat ca nu are rost sa sufar pentru problemele altora in vreme ce acei "altii" nu sufera ei insisi pentru problemele lor.
...
Nu am de ce sa ma mai gandesc cu melancolie si dulce durere le toamna...pentru ca in Sudul Floridei...toamna e doar asa o chestie varateca...si ca toamna de care sunt indragostita pana la sange exista doar in amintirea mea si in pozele prietenilor de FB.
Nu mai are rost sa vorbesc...sau sa tac..sau sa ma lupt cu morile de vant externe si interne...
Daca...ma simt induiosata pana la lacrimi de un gest sau un cuvant...o sa clipesc des si am sa ma prefac ca am ceva in ochi...

Sunt un om fericit.Si as putea fi si mai fericit....
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Dar...undeva in partea stanga  simt o durere...un fel de dor amestecat cu melancolie...un fel de CEVA ce nu pot defini.
Care apare atunci cand imi e lumea mai draga...Care imi frange pentru o secunda inima...Care acum este si ...acum s-a dus...
Si nu stiu cum sa-i zic...si nu stiu daca intelege cineva...

Comentarii