Liberi...caii

Nuta Istrate Gangan




Am vazut femei frumoase inteligente,increzatoare ...care s-au indragostit de un EL..plin de toate cele si uns cu toate cele...si au devenit...umbrele femeilor care au fost.
Sunt absolut convinsa ca barbatii au puterea sa ne anuleze inteligenta...sa ne anihileze ,sa ne subjuge ,sa ne faca din" om,neom".Fiecare am avut in viata acest barbat...Unele ...l-am lasat sa plece...la altele ..ne-a plecat...Poate n-am putut fi transformate...sau poate ca EL inca mai lucreaza la opera lui...
Cand un barbat puternic se indragosteste...automat incepe procesul de transformare .Ea trebuie sa devina femeia pe care el de fapt o vrea.O modeleaza...o aseaza in forme ii "da chip si asemanare".Si poate termenul de barbat puternic nu e cel mai potrivit...puternic si inca ceva...Nesatisfacut...in cautarea perfectiunii dupa model personal.Ai spune ca asta nu  mai e iubire ...e atelier de sculptura...
Mda...cam asta e iubirea de fapt ...Ne mulam ne modelam...unul dupa altul...Dar ...ce mai ramane din ce am fost sau din ce am iubit odata.Suntem indragostiti de omul de care am fost indragostiti sau iubim propria creatie?
Am cunoscut un barbat odata cand eram exagerat de tanara....El era mai mare cu cativa ani buni si cu cateva experiente.Spunea ca e indragostit nebuneste..nu facea nici un secret...toata lumea mea si a lui stia...
Tin minte ca-mi zicea ca e indragostit de femeia care o sa devin...pe care el o intrezareste in mine..ca sunt un fel de model -nemodelat si ca am nevoie de un Maestru...(Imi amintesc un lucru amuzant...ar fi funny daca vreodata ar citi:)))...Era foarte inalt in comparatie cu mine si in sinea mea ma intrebam cum un tip asa inalt poate sa faca dragoste cu o femeie mult mai mica de inaltime.N-am aflat niciodata:))Silly years...aveam vreo 16 ani).
Poate avea dreptate.
Poate chiar eram salbatica si "nemodelata"...dar...daca tot modelam si remodelam...cu ce mai ramanem?
Il mai putem banui de nebunie pe artistul acela care s-a indragostit de opera lui?
Imi privesc si analizez sotul si dupa aproape 20 de ani stiu exact ce are de la mine si ...ce a ramas din original.Acelasi lucru cu mine.
N-am fost niciodata precauta.Mi-am asumat riscuri in viata fara sa ma gandesc prea mult la consecinte.Si ,de cele mai multe ori ,am pierdut.El m-a invatat sa think twice...before;)O fac?Hmmmm,nu stiu...dar suport consecintele,bineinteles.
Am vorbit mai repede decat am gandit de multe ori.Am plans cand am vazut prima frunza galbena...dar n-am "reusit"sa las o lacrima sa curga atunci cand ...sufletul mi s-a spart in bucatele...
El m-a invatat sa plang atunci cand n-are rost sa zambesc chinuit si sa pretind ca totul e OK..Doar prin simplul fapt ca m-a luat in brate si m-a lasat sa-i ud camasa.
Inca mai am o lacrima pentru  toamna:).

Iar eu l-am invatat sa rada.Cand l-am cunoscut am fost absolut convinsa ca omul n-a ras cu lacrimi in viata lui.M-am indragostit de Mr Serios...Punctual...No kidding-guy.Avea cel mai serios zambet posibil:)
Inca ma mai straduiesc...

O femeie cu o personalitate puternica va incerca acelasi lucru cu omul de care este indragostita...Transformare,modelare..."standardizare"...dupa standarde personale...
Si toata viata va fi cu ochii pe el privind"iesirea din tipar".De cate ori n-ati auzit expresia:"Vai,al meu ...nu face asa ceva"...Stiu,stiu...dar il cam arde sa faca ,nu-i asa...?

Eu zic sa ne intalnim la mijloc...te modelez un pic...ma transformi un pic...iti dau un pic din mine,tu da-mi un pic din tine...inca iubesc ce am iubit intai...la tine...stiu ca nu ma vrei complet modelata-mulata-stereotipizata-standardizata...

In rest... caii liberi...

Comentarii