Te iubesc, urandu-te ...te urasc, iubindu-te

autor :Fotografia meaMaya

copacul cu vise

Photobucket

Te iubesc pentru zambetul tau ce a spart intunericul aprizand stelele  pe cerul meu!
Te iubesc pentru ca mi-ai indrumat primii pasi pe  drumul spre curcubeu!
Te iubesc pentru ca mi-ai dat inapoi timpul pierdut din zeci de primaveri!
Te iubesc pentru sensul dat mersului spre nicaieri.
Te iubesc pentru ca-mi zambesti cand ma privesti in apus,   in vis, in rasarit!
Te iubesc pentru ca ma iubesti in  apus,  in vis,  in rasarit, nemarginit !
Te iubesc pentru ca m-ai invatat  alfabetul iubirii
Te iubesc pentru ca m-ai facut sa simt fiorul implinirii !
Te iubesc pentru ca mi-ai aratat  rostul iertarii!
Te iubesc pentru ca m-ai invatat lectia uitarii !
Te iubesc pentru ca m-ai invatat sa ma iubesc!
Te iubesc pentru ca m-ai invatat din nou  sa doresc !
Te iubesc  pentru ca te iubesc !




Te urasc pentru ca-mi lipseste zambetul tau
Te urasc pentru ca ai   furat culorile din curcubeu.
Te urasc pentru ca nu stiu cu ce sa umplu timpul dintre primaveri
Te urasc pentru nu mai am fericirea de ieri
Te urasc pentru ca te doresc
Te urasc pentru ca ma mint ca nu te mai iubesc !

Comentarii