23 nov. 2010

VIATA IN DAR! ....(de Brandusa)

Acest articol este o copie publicata pe aceasta pagina cu acordul autorului,originalul il gasiti aici : Powered by BannerFans.com


        

                                      viata in dar



Dintr-o mare de soare

mi-am imbatat somnul
cu-o mana la tampla
si ochii inchisi;

dintr-un codru de paine
mi-am saturat foamea;

dintr-o noapte albastra
mi-am luat visul seninatatii;

intr-o palma blanda
am asezat la uscat lacrimi;

in imbratisarea ta stransa
clipa-mi sta la odihna;

dintr-un inceput m-ai atins inima
cu viata in dar.

-Brandusa-
23.11.2010








ARTICOL PROTEJAT DE LEGISLATIA IN VIGOARE PRIVIND DREPTURILE DE AUTOR SI DREPTURILE CONEXE!
*COMENTARII SI OPINII DESPRE ACEASTA POSTARE SE POT FACE NUMAI PE BLOGUL AUTORULUI ACESTUI ARTICOL! MULTUMIRI PENTRU INTELEGERE!

Postare prezentată

BLOG POWER!

Asa cum am decis aseara, astazi este prima editie a concursului de blogging interactiv Blog Power, menit sa stimuleze creativitatea bloggeri...