VIATA IN DAR! ....(de Brandusa)

Acest articol este o copie publicata pe aceasta pagina cu acordul autorului,originalul il gasiti aici : Powered by BannerFans.com


        

                                      viata in dar



Dintr-o mare de soare

mi-am imbatat somnul
cu-o mana la tampla
si ochii inchisi;

dintr-un codru de paine
mi-am saturat foamea;

dintr-o noapte albastra
mi-am luat visul seninatatii;

intr-o palma blanda
am asezat la uscat lacrimi;

in imbratisarea ta stransa
clipa-mi sta la odihna;

dintr-un inceput m-ai atins inima
cu viata in dar.

-Brandusa-
23.11.2010








ARTICOL PROTEJAT DE LEGISLATIA IN VIGOARE PRIVIND DREPTURILE DE AUTOR SI DREPTURILE CONEXE!
*COMENTARII SI OPINII DESPRE ACEASTA POSTARE SE POT FACE NUMAI PE BLOGUL AUTORULUI ACESTUI ARTICOL! MULTUMIRI PENTRU INTELEGERE!