Sub o alta forma...

Te-ai strecurat pe sub pielea mea si ai stiut cum sa-ti faci loc, m-ai acceptat asa cum sunt pentru ca la sfarsitul fiecarei zile sa nu mai am aceeasi aroma...
Pana cand am ales sa nu ma judeci, vantu-mi sufla prin esarfa de la gat, acum l-am eliberat. Daca va pleca cu siguranta se va intampla sub o alta forma....
Merg pe drum dar cu fiecare pas pe care il fac simt ca nu mai am picioare, le-am lasat sa prinda radacini intr-un loc fix, iar pentru ca acum am un loc, ma intorc in vant si imi voi deschide aripile...
Am vazut cortina care a cazut brusc peste zbuciumul meu punand capat unui spectacol in care eram un simplu spectator, pentru a-mi arata scenariul vietii mele dincolo de scena...
Pe tabla de sah nu mai sunt cea care initiaza o lupta de atac la rege cu nebunul, deja vizualizez urmatoarea miscare si anume ce voi face cu regele in nebunia lui...
Lumea nu te va ajuta ci "se va ajuta", prin ea nu imi vom gasi niciodata identitatea si am ales ca identitatea o voi gasi departe de lume, sub o alta forma...

Comentarii