Scrisori de la nimeni


Draga cineva,
Stiu ca probabil nu iti pasa. Stiu ca probabil esti ocupat rezolvandu-ti propriile probleme sau poate chiar te distrezi. Poate nu ai timp sa te ingrijorezi pentru mine, dar eu o sa pretind ca-ti pasa. Vreau doar sa ma asculti. Nu ma astept sa intelegi. Dar o sa sper...

Draga cineva,
Banuiesc ca ar trebui sa incep prin a-ti spune ca uneori ma satur pur si simplu de oameni, de mine, de zile sau chiar de viata. Presupun ca ar trebui sa-mi fac griji din cauza asta, dar problema este ca eu nuimi fac. Eu ma gandesc la viata asta ca la o cascada: sanatatea, fericirea si dragostea cad in mainile oamenilor ce asteapta jos. Dar frica este singurul lucru care cade in mainile mele.

Draga cineva,
Sunt aici, singura. Toti sunt preocupati de cu totul si cu totul altceva. Eu insa nu mai pot sa ma gandesc la nimic. Mi s-a spus sa ascult si sa invat, insa singura chestie pe care am invatat-o este ca visele sunt mult mai frumoase decat realitatea. Toti sunt frumosi pana inveti sa privesti prin masca lor.

Draga cineva,
Mi-este foarte frig. Tremur. Nimic nu e indeajuns de cald sa-mi incalzeasca sufletul. Tacerea e apasatoare, dar e singurul lucru care imi tine companie. E suficient, dar uneori o sa imi imaginez ca straini ca tine o sa ma iubeasca.

Draga cineva,
Cred ca o sa desenez umbre inauntrul meu ca sa umplu spatiile vide. Am decis ca toata lumea greseste. Toti se amagesc ca lucrurile vor deveni mai bune si ca totul va fi bine. Dar nu exista nicio garantie. Pentru ca viata nu este un cosmar, ci cosmarul este viata.

Draga cineva,
Ma iubesti?

Draga cineva,
Viata e un joc de sah, dar unii isi pierd regina. Viata e un ocean dar unii nu au invatat sa inoate. Viata este o batalie pe care eu sunt obosita sa o duc pana la capat.

Draga cineva,
Tacerea ta e frumoasa. Fac pariu ca ai putea fi genul de persoana care stie ce sa spuna atunci cand cineva plange. Sunt sigura ca ai putea sa desenezi curcubee pe mainile oamenilor doar ca sa ii faci sa zambeasca. Dar in acelasi timp sunt sigura ca nu ai face-o. Dar poate ca pe mine m-ai lua in bratesi m-ai asculta. M-ai iubi?

Draga cineva,
Poate ca o sa ma simt in siguranta cu tine. Poate ca uneori o sa adorm in bratele tale si o sa simt in sfarsit ca mi-am gasit locul undeva. Acum imi este somn. Sper ca ma va astepta un vis misterios, plin de secrete, tineri de mana si priviri patrunzatoare.

Draga cineva,
M-am razgandit. Nu mai dorm. Presimt o noua durere. Catelul imi va tine companie, pentru ca pana la urma el e singurul care ma iubeste mai mult decat oricine.

Draga cineva,
Noaptea vine. Promit ca nu te voi mai deranja. Good bye!
Cu dragoste,
Nimeni...

Comentarii

Trimiteți un comentariu