Să nu mă judeci

Să nu mă judeci de n-ai mers pe paşii mei,
Să nu-mi serveşti morala în clişee de doi lei
Dacă n-ai încercat să îţi imaginezi măcar
Cele prin care n-ai trecut, de care n-ai habar.

Să nu îmi dai poveţe, să nu-mi spui c-am greşit...
Am dreptul să mă răzgândesc chiar dacă am iubit,
Pot înţelege că din aşteptări deşarte
Nu mi se va întinde drumul prea departe.

Pot să aleg altă cărare pe care nu-s iluzii,
Fete morgane care seamănă confuzii.
Pot să spun rău la ce spuneam că-i bine
Şi-i dreptul tău să nu fii de acord cu mine.

Să nu mă judeci dacă nu vrei să  înţelegi
Că nu mă mai supun acelor legi
Şi că m-am răzvrătit şi mi-am luat înapoi
Dreptul să fiu eu însămi şi să nu mă îndoi
Din cauza a ceea ce-a fost rău şi trist,
Dreptul să stau cu fruntea sus doar pentru că exist.
(2012)


Comentarii