R.I.P-V


"Ziua de maine nu-i este asigurata nimanui, tanar sau batran." G.G.Marquez
Sunt gandurile ce mi-au venit azi, prima data, la aflarea unei triste vesti. Un om cu o inima ca o paine mare si calda, nu mai este. Nu stiu ce doare mai tare...plecarea lui sau inutilitatea urarilor transmise pe 1 ianuarie, la inceput de an si de ziua lui onomastica. Nu am mai uitat ca in alti ani sa sun si sa-i spun ca ii doresc...Ce rost mai are acum ce i-am dorit... oricum nu a tinut nimeni cont de ce-i doream eu. Ce rost mai au rugaciunile cand de fapt totul este dinainte stabilit... si totusi azi ma voi ruga pentru el cel ce a plecat si pentru prietena mea, cea care ramane.

Daca as sti ca lacrima mea ti-ar face clipa mai usoara
As plange azi la nesfarsit sa-ti iau de pe suflet povara
Daca as sti ca din gand ar creste brate cu care sa te tin,
Ti-as trimite mii,ca ochii sa-ti stearga si dureri sa-ti alin.

Departarea de tine pentru intaia data acum ma striveste
Nu pot decat sa-nalt ruga pentru omul drag ce azi nu mai este
Si pentru tine ma rog sa ai tarie si-n suflet mare putere
Sa poti sa-nduri despartirea, sa nu-ngenuchezi de-atata durere.

R.I.P-V

Comentarii

Trimiteți un comentariu