Ploaie de petale.

Plouà cu flori pictate'n albastru
Din cerul cel plin de nouri târzii,
Și luna și stele stràluce màiastru
La gândul cà'mi vei fi...cà'mi vei fi
                                               Astru.

Plouà cu frunze'n smaraldul cel viu
Din crengi umezite de roua prea-finà,
Chemându'te'n zori, din amurgul pustiu,
Sà lași o urma'n gând și'a ta ràdàcinà
                                                     Târziu.

Plouà cu raze de'argint tremurat
Din soarele roșu aprins in vàpaie,
Lumina fàcându'mi sa parà curat
Al meu suflet greu, învelit în straie,
                                                 Pàtat.

Plouà'n parfum trandafiric uitat,
Petalele'mbie adierea de vis,
Trezind sentimente de gând ràsfàtat
Și'asteptând ca sa'mi dai ce tu mi'ai promis
                                                       Cugetat.

Comentarii