NOPTI MAGICE IN MIEZ DE IARNA, editia 2011! CASTIGATORI!



Nopti Magice a ajuns la final! Dupa aproape doua luni de zile de concurs, dupa ce am citit 30 de articole unul mai bun decat altul, dupa ce in premiera am folosit un nou sistem de votare ce a inclus analiza articolelor originale pe blogurile autorilor dar si articolele re-publicate aici pe MWB, luandu-se in considerare numarul de voturi, numarul de comentarii, numarul de like.uri si +1, iata am ajuns la final, am ajuns in seara in care vom afla castigatorii! 
   Sunt 5 castigatori,  4 dintre ei au ocupat primele 3 locuri, iar cel de-al cincilea a primit mentiune! Felicitari si multumiri tuturor celor ce au participat! Sa aveti un an 2012 asa cum vi-l doriti!


Iata lista articolelor si punctajele aferente:


1. Găleată Andreea-Elena- 21puncte
 11. Epyq- 11 puncte
21. lotussarina-59 puncte
2. Adela Onete-304 puncte ____ Locul 2
 12. Andreea Toma -24 puncte
22. Catalina M. - Atmosfera sarbatorilor de iarna-32 ppuncte
3. Adela Onete -127 puncte
13. Florentin Draganescu- 16 puncte
23. Magia Craciunului:Dorinta Copilasului! - 194 puncte ___ Locul 3
4. Cora Bogdan - 74 puncte
14. Conacul îngheţat - 309 puncte ____ Locul 1
 24. Scriitor.a-Cadoul meu de Crăciun...e iubire! - 155 puncte ____ Mentiune
 5. Cora Bogdan - 68 puncte
15. Florentin Draganescu - 11 puncte
25. Reintoarcerea lui Mos Craciun -78 puncte
6. Adela-Wish - 67 puncte
16. Adriana A - Mosule drag - 46 puncte
 26. In ajunul Craciunului! fdraganescu- 17 puncte
7. Adela-Wish - 58 puncte
 17. Carmen Pricop- 108 puncte
27. Andrei -134 puncte
 8. CarmenP-Scrisoare către Moş Crăciun - 94 puncte
 18. Bunatati de Poveste - 34 puncte
 28. Epyq-A venit - 28 puncte
 9. Bia.-19 puncte
19. Sorana B. -113 puncte
29. Fulgi de zapada si spiridusi - 23 puncte
10. Epyq - 21 puncte
20. Nuta Istrate Gangan - 22 puncte
30. Iata-mi-te alaturi, Speranta! 196 puncte _ Locul 3

*rubrica de vot: aici

Asadar, articolele castigatoare sunt:

14. Conacul îngheţat - 309 puncte ____ Locul 1
2. Adela Onete-304 puncte ____ Locul 2
30. Iata-mi-te alaturi, Speranta! 196 puncte _ Locul 3
23. Magia Craciunului:Dorinta Copilasului! - 194 puncte ___ Locul 3
24. Scriitor.a-Cadoul meu de Crăciun...e iubire! - 155 puncte ____ Mentiune

Premiile aferente, ce constau in cadouri surpriza, vor fi expediate prin curier si livrate in decursul lunii ianuarie! Pentru aceasta avem nevoie de adresele voastre! Folositi urmatoarea adresa de e.mail pentru a trimite datele : liviuradulescu@ymail.com

Pentru toti cei care au participat avem  o diploma frumoasa pe care o daruim cu bucurie si pe care speram s-o afisati pe blogurile voastre, asa, ca sa aratati lumii ca ati fost parte din cel mai frumos concurs al blogosferei romanesti in 2011!


Comentarii

  1. :O:O:O!! Felicitari celorlalti si sa fiti toti sanatosi!!>:d<>:d<>:d< multumesc mult pentru tot!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc enorm de mult! Mi-a facut mare placere sa particip la acest concurs,si sper sa mai existe ,dandu-ne sansa de fiecare data sa putem arata ce simtim !Felicitari tuturor ,UN AN CAT MAI BUN si plin de fericire va doresc. >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! A fost un concurs din care am castigat cu totii un fir din magia noptilor de sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări, încă o dată, tuturor participanţilor şi mulţumiri!
    Mulţumesc, de asemenea, pentru premiul acordat! Mă înclin! Toate cele bune, tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau sa felicit atat castigatorii concursului care au daruit un ocean de magie noptilor de iarna cat si ceilalti participanti care prin imaginatia lor au adus un pic de culoare si cantec sarbatorilor de iarna. Multumiri celor care le-au placut scrisorica mea si multumesc Liviu pentru diploma de participant, mi-am pus-o la loc de cinste pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc!
    Felicitari tuturor.
    cu totii am avut de castigat. am citit foarte multe articole care m-au impresionat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitaaaaaaari tuturor. Sunteti minunati! va stept si eu la concursul meu... Va rog... :) Indrazniti. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu