Cafeaua de seara!...plina de romantism!

Buna seara prieteni! In seara aceasta va servesc o cafea plina de romantism!
*romantism am zis, nu reumatism :D


Cum Dana, gazda cafelei de miercuri, nu poate fi alaturi de noi decat cu gandul, a avut totusi incredere sa ma lase pe mine sa-i tin locul! Iar eu, idei in ultima vreme am cam multe, dar pentru ca se apropie numita zi a indragostitilor, m-am gandit ca poate e bine sa intram in atmosfera de pe acum!
  Si cum altfel, decat intrebandu-va, ce inseamna romantism pentru voi?...si cum il manifestati?.......si cum ati vrea sa fie un moment romantic, gest romantic, asa incat sa indeplineasca standardele voastre? 
 ...sa fie o cina la lumina lumanarilor, langa un semineu unde arde focul?
                                                                                                      ...sa fie o plimbare sub clar de luna?
                                                                    

Am inteles ca trebuie sa ofer in seara asta, ciocolata cu rom...si cum nu prea ma pricep la cumparaturi, am adus un tort intreg, sa.l impartim! Am facut bine Simona?...sau am inteles gresit si trebuia rom cu ciocolata?

...si ceva muzica de pe radio MWB, asa ca sa intram mai usor in atmosfera :)
*Doua torturi speciale, unul de la Septembrie, celalalt de la Daniela Macarie! Multumim!
-unul aici 
-altul aici



Comentarii