O viata tumultoasa !


Viata promite un drum pe care pasesc cu iarba printre degete, o iarba cruda si plina de roua diminetii, eu invelita intr-o rochie de matasa si parul desfacut pe spate, pasesc lasand timpul in urma, pasesc sa descopar o muza, in spate raman faptele eroice, zbaterile, rasetele, urletele dar si cuvintele dulci...Sunt neputincioasa sa observ lumea intr-o continua goana si schimbare, sunt indignata sa privesc oameni, sa le urmaresc gesturile, maturizarea , tonul vocii si sa le cunosc urmatoarea lor miscare inainte s-o faca macar. Pasesc si n-am sa ma opresc! Unde ma aflu e doar un carnaval in care sute de masti stau pitite si lipite una de cealalta, aplauda din puteri, le aud galagia groteasca, le aud respiratiile, soaptele si adevarurile mincinoase, aud regresul, aud cum incerca sa se lipeasca de mine, dar il am pe Dumnezeu langa mine, e in mars alaturi de mine pentru ca port numele de crestin .
El m-a invatat un lucru pe care vi-l impartasesc si voua: " Indepartati-l pe cel rau din mijlocul vostru, pentru ca cel de langa voi nu reprezinta un pericol" ! Intotdeauna a fost si mi-a oferit libertate, o libertate pe care voi nu ati cunoscut-o...
Ascult si observ ce se petrece in jurul meu si cand e nevoie zambesc in coltul gurii. O viata tumultoasa si plina de mister asta ma descriu pe mine. Puneti-ma spion si va aflu oriunde orice doriti atata timp cat il am pe Dumnezeu cu mine !

“O geamandura are un rost precis in viata marilor si a oamenilor de pe ape. Ea trebuie sa arate vapoarelor care calatoresc pe potecile lichide ale vietii, prin strigatul ei proiectat in bezna, cum si pe unde trebuie sa intre in porturile lor firesti…”

“De aceea poate, cantecul meu, de geamandura solitara, nu suna in urechile tale decat ca un geamat al propriilor mele deznadejdi”.

Comentarii