Inghet

“In mijlocul iernilor inghetate am invatat ca exista in mine o vara fara putinta de invins.” Albert Camus 



Oare iarna ne-a inghetat de tot? Oare sub trupurile astea infrigurate, reci ca pietrele inchise in copca albastra a paraului, nu mai este o inima calda sa ne aminteasca de vara, de soare, de culoare si sentimente? Oare in noi nu canta un anotimp cald, in chip minunat, melodios pe sub vesmintele purpurii? Nu il simtim in privirile galese, in zambetele fericite, in miscarile nestapanite de bucurie in care trupul sare de bucurie? Suntem oare mai slabi decat iarna? Nu ne-am lasat invinsi sub armele-i de gheata, impinse in rautate si sentimente de gelozie? Dar oare eu am uitat cum sa traiesc, chiar si acum cand cred ca totul s-a terminat in aceste trei luni de iarna, cand vad ca am uitat sa simt si sa ma incalzesc in miezul unui fruct ce numai dulcime reconfortanta n-are? In iarna cu siguranta n-am sa o gasesc, dar merita asteptarea sa-mi primesc raspunsurile-n anotimpul cald, cand voi renaste odata cu pamantul negru in visare si lumina, prospetime si caldura. Daca vara din mine imi va da destula putere sa indur pana atunci.

Comentarii