Iarna poetilor


"Va veni iarna, miroase a fulg..."

"Acolo unde cred ca esti
Nici trenurile nu strabat
Acolo ca de sticla par
Padurile de brad brumat..."
 "...in sarpele de fum ce suie lin
Faptura ta subtire se mladie,
Vantul de nord in fulgii care vin
Te spulbera, te-adoarme si te-nvie.



"Va veni iarna, iubito, e frig"

"Aicea totul seamana cu tine
Sau poate eu asemanari iti caut;
Flori de ninsoare mari, diamantine,
Suavi mesteceni-melodii de flaut...."

 "...ceturi tarzii - flori de ninsoare, flori
Tresar si se-nfioara omeneste,
Si parca insasi noaptea uneori
Cu ochii tai de-aproape ma priveste.

"Va veni iarna si apele curg"

"Tot mai departe simti si taci
Adaugat la rest mereu
Si nu mai pot inainta
Decat pierzandu-ma si eu..."
 "...cum ninge, alb e orice drum
Si alb respira-ntregul timp
Nici nu te-as recunoaste-acum
Desperecheat si fara nimb."


"Va veni iarna, ba nu, a venit"

  Si gura spre cer daca vreau s-o deschid
  Ti-as vorbi, dar gura mea ninge.
"Cu degete de frig adun
Ca sub un sal inzapezind
Sufletul nostru inca bun
Miscarea lui catre argint..."

" ...sunt numai eu care mi-aduc aminte…
Din toate-ai disparut, nu te mai vezi..."
E numai gandul meu umbland aiurea.
Si neaua cu sclipiri de nufar
Trecand prin mine, bantuind padurea.


"In fiecare an astept
Sa ninga, sa te pot vedea
Daca privesti, daca asculti
Daca mai intelegi ceva."

Compusa dupa poeziile :
A.E Baconsky - Miraj de iarna
Constanta Buzea - Acolo unde cred ca esti
Adrian Paunescu - Presimtamant

Comentarii