Fugi cât mai poţi!

Vreau să întâlnesc oameni pe care să nu-i pot compara cu alţii, decât prin excelenţa lor. Să găsesc acele persoane care te lasă perplex nu datorită experienţei lor de viaţă, ci datorită unei inteligenţe personale şi sociale care te fac să simţi că există speranţă în această lume, oriunde ai trăi.
Unii oameni, doar stând de vorbă cu ei mă fac să uit orice mi se întâmplă zilnic şi îmi dau o energie de a face, de a crede că orice este posibil, un avânt copilăresc susţinut însă de o minte mai matură.
Planurile însă se năruie imediat la vreo două zile după discuţiile interminabile despre nimic.
Am întâlnit multă frumuseţe şi îmi place să visez de multe ori cu ochii deschişi la conversaţii întregi care mă ajută să mă ridic din pat şi să fac bine.
Viaţa de multe ori este ca o misiune imposibilă, în care oricâte unelte simandicoase ai avea şi efectele speciale pe care cineva ţi le pune în jurul tău din imaginaţia lui, totul depinde de tine.
Nu fac rezoluţii de anul nou, deşi poate ar trebuie pentru că una dintre ele mi s-a împlinit, dar probabil ar trebuie să mă gândesc că paşii mici aduc salturi uriaşe.
Dificultatea de a fi om stă tocmai în puterea de a trăi, care nu ar trebui să ne părăsească niciodată, nici măcar în timpul unui coşmar mult prea realist, care se repetă la infinit.
Atâta timp cât încă mai ai picioare fugi! Viaţa te prinde oricum, dar niciodată nu ştii când se va întâmpla asta.

Comentarii

  1. fugi, sa-ti prinzi visurile. Nu fugi de viata... Trăiește în ea, cu ea, prin ea, nu evitând-o :)
    Rezoluția mea de anul nou :)
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu