Revino-ţi, femeie!

- ... m-am îmbărbătat eu. Cine o să poată să creadă că eşti atât de sensibilă şi fragilă şi-amărâtă şi neputincioasă, când vine vorba de o simplă ciocolată? N-o mânca şi punct. Ce atâta vorbărie, atâta tam-tam? Un pic de voinţă şi lucrurile se rezolvă de la sine.
- Ooo, dar o vreau atât de mult, şi are de toate şi vanilie şi lapte şi bucăţi întregi de portocală, este din colecţia specială pentru Crăciun, şi e deosebit de delicioasă... Şi e ambalată în aşa manieră, uite, are şi posibilitatea s-o închizi după ce ai mâncat o patrăţică...
- O pătrăţică zici? Ai să mănânci tu doar o singură pătrăţică?! Asta chiar e o glumă bună!!
- Nu, nu, chiar am să mă rezum la una singură. Hai două că, na... de poftă... Să nu mint. Două. Mă rezum la două cu siguranţă, chiar nici n-o să-mi trebuiască mai multe.
- Nu??? Eşti sigură? Am numărat şi sunt foarte multe pătrăţele în total, iar tu vrei să mă convingi că doar două, vrei tu doar două???
Mintea mea a continuat să aibă cele două personalităţi încă mult şi bine. Chiar după ce am aruncat ambalajul la gunoi.

Comentarii

  1. Două la școala de fete, două la primărie :)) Cam așa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt o persoana foarte slaba, dar ciocolata ma innebuneste nu alta. As vrea sa existe ceva sa-mi dea forta de a rezista tentatiilor. Poate daca ar fi toate amarui...propabil ca m-as limita doar la cele doua patratici...probabil...

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm... depinde de ciocolată, chiar atunci când vine vorba de cea amăruie :D Dar te înțeleg... Ciocolată! Cu prima ocazie, fac cinste ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. @leah Abia astept cinstea, caci dupa aceea urmeaza sa fac eu!!!
    @Liviu Multumesc si bine v-am gasit. Sper sa mai primesc astfel de invitatii, caci mi-a facut mare placere sa scriu pe acest blog!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu