Smulge-te din mine

Se spune ca timpul ne macina secundele trairii...Timpul meu mi-l macini tu, si ma lupt cu fiecare zi ce trece sa te dezlipesc de mine, de viata mea, sa pot trai linistita, sa nu mai trec prin tine, de cate ori respir. Si da, trec prin tine la fiecare respiratie pentru ca tu inca traiesti in mine, inca imi rascolesti gandurile, inca am priviri triste, de ce? Pentru ca inca te mai vad in urma mea, si nici nu ai idee cat mi-as dori sa nu te stiu, sa nu te cunosc...Sa fi doar o inchipuire, de fapt cred ca asta ai fost mereu, pentru ca niciodata nu te-am considerat o realitate, ai fost precum un tren care opreste 10 minute intr-o statie si merge mai departe. Asta esti tu, un popas intr-un suflet, te-ai oprit putin la mine, mi-ai mangaiat chipul, mi-ai privit ochii, apoi mi-ai pus o eticheta pe fruntea-mi, unde scrie: vazut. Si ai mers mai departe in drumul tau, ca sa explorezi fara incetarare, sexul frumos. Este mare dezordine in mine, si nu reusesc sa ma curat, pentru ca exista mereu ceva sau cineva care sa te faca din trecutul meu, un prezent dureros. Smulge-te de mine, te rog! Pentru ca doar asa pot fi EU, cu tine in mine, nu sunt decat un om ce traieste in dedublare.Vreau sa imbratisez frumosul vietii, vreau sa ma bucur de orice nimic, si sa strig lumii ca am invins. Scriu in amintirea unui maine, cand azi va fi un ieri indepartat, dar lasa-ma sa ies invingatoare pentru ca stiu ca pot, iar daca ''vii in zambetul de azi e c-ai murit in lacrima de aseara''....

Smulge-te din viata mea, si ia din mine partea ta, te rog....Si pleaca!!!

Comentarii

  1. Nu pot sa ma supar cand vad ca oamenii doresc sa ofere cuvintelor mele placerea de a fi citite de alti ochi. Multumesc! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de e trist, nu stiu decat ca ma incanta lectura...si vad mesajul tau catre un X cu placerea cititului . Hm, uneori e mai bine asa, plecari cu smulgeri :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu