Maine...poate maine...

by WomanWithW
Stii...viata este asa cum este.
Se zice ca viata este asa cum ti-o faci.Parca am inceput sa ma indoiesc.
Ce-ai face daca maine nu ar mai veni?Daca ai sti ca maine s-ar transforma in cel mai diferit "maine " pe care l-ai avut vreodata.?
E ciudat  ca astazi sa fii TU iar maine sa devii aproape o umbra celui de astazi.
Ma gandesc ca, daca am STI ce ne asteapta,  am fi diferiti.Nu ne-am ignora unii pe altii,nu ne-am ura,nu ne-am ocoli...
Am sti sa fim oameni ,intr-adevar.Ura ,invidie ,nepasare ,barfa,ignoranta,nesimtire...Aceste cuvinte nici nu ar trebui sa existe in vocabular.
Si totusi ne uram in fiecare zi,ne barfim in fiecare zi,ne ignoram unii pe altii,ne bucuram de necazul altuia.Uitam sa fim buni astazi ,pentru ca intotdeauna exista un maine ,nu-i asa?
Si maine ...da,poate maine, am sa fiu altfel,.Voi avea  timp de tine.Am sa pun mana pe telefon macar sa-ti aud vocea,am sa-ti trimit un email doar sa vad cum mai esti...poate maine iti voi zambi,poate maine voi gasi timpul necesar sa te ascult sau sa-ti vorbesc."
Am obosit sa te ignor".
Dar nu pot astazi.
Poate maine...
...........................................................................................................................................
Astazi m-am infuriat pentru ca mi-am rupt o unghie.Am fost ata de suparata...ca nu-ti vine sa crezi.
Mai tarziu mi-am dat seama ce naiva am fost sa-mi consum nervii pe ceva atat de stupid.

Un designer italian si-a lansat o linie exclusiva si am asistat zambind ironic cum lumea a navalit sa-si cumpere niste tricoturi fanteziste si niste pantofi cu dungi:).Unii urandu-i si discret si pe fata pe cei care au reusit sa "inhate" mai multe produse.
Fara sa se gandeasca la "maine".
Mai tarziu am zambit amar ...fara urma de ironie.

Pasim unii pe langa altii fara sa ne vedem,fara sa ne pese...Purtam furii si razbunari in suflet si ne consumam mai mult urandu-ne decat iubindu-ne.Si cata energie iti consuma ura.Nu am auzit pe nimeni spunand"Am obosit sa te iubesc",in schimb am auzit" Am obosit sa te urasc"...

As fi vrut sa nu-mi tremure vocea.Dar mi-a tremurat .As fi vrut sa nu am ochii in lacrimi ,dar i-am avut.Am vrut sa fiu tare pentru el,as fi vrut la naiba ,sa-mi vina in minte una din glumele noastre .Sau sa fiu macar un pic flirty si sa-l fac sa zambeasca.

Acum o luna:
El:"Mi-a zis seful ca daca stau pe langa tine s-ar putea sa fiu promovat"
Eu:Sigur(pe fata cu expresia"cand o zbura porcul").Nu-mi place sa-mi pierd timpul.Daca esti atent si serios ai sanse.Pari un tip inteligent.Asculta si observa !
El:"Imi place jobul.Probabil ca nu m-ar deranja sa am jobul tau.Desi ,sunt convins ca nu i-as putea avea pe astia infasurati in jurul degetului mic,asa cum ii ai tu"
Vazand ca sunt  toata "no play,just work" a adaugat facandu-mi cu ochiul:
"Ascult si observ,Lady":)

Acum doua saptamani:
Eu:"Ce ai aici?"
El:"Obiecte defecte ,desfacute...Le duc la Miss F. sa le proceseze ca "defecte".
Eu privind la o multime de prezervative imprastiate printre "defectivele" lui:
"Fa bine si impacheteaza prezervativele astea,sunt o multime de clienti in jurul lui Miss F."
El:"Man ,te porti de parca eu le-am desfacut"
Eu" Hey...Imi pare rau,nu am vrut sa sun asa ,doar ca e una din zilele in care nu simt nevoia sa vorbesc despre prezervative"
El:"Oh ,te inteleg,nici mie nu-mi plac"



....................
Astazi:
"Ce a zis celalalt doctor?"
Stiam ca ceva nu este in regula cu el.Ceruse o a doua opinie.Ieri era nervos si a plecat mai devreme pentru ca pur si simplu nu mai putea rezista presiunii.
Ochii i s-au umplut cu lacrimi desi se vedea clar ca facea eforturi supraomenesti sa nu urle de furie.
Din barbatul inalt si vesel care stia sa-mi smulga un zambet in zilele noroase a devenit intr-o secunda doar un copil mare.
Mi-a soptit intretaiat,uitandu-se in jur ca si cum mi-ar fi marturisit o crima:
"Cancer"

...............................................................................................................................................

As fi vrut sa nu-mi tremure vocea.Dar mi-a tremurat .As fi vrut sa nu am ochii in lacrimi ,dar i-am avut.Am vrut sa fiu tare pentru el,as fi vrut la naiba ,sa-mi vina in minte una din glumele noastre .Sau sa fiu macar un pic flirty si sa-l fac sa zambeasca.Sa spun ceva spiritual...sa-i spun  ca la 35 de ani orice boala este vindecabila.

Comentarii