Între două trenuri

Între două trenuri , o cafea amară ,
Între TU șI EU , NOI cu Dumnezeu ...
Între IERI și AZI , dulcea-ți nepovară  ,
Ce mi-ai dăruit-o , când mi-a fost mai greu ...


Printre ploi cu soare , nori-mi risipiți ,
Calde anotimpuri , roadele-ale iubirii ,
Pe-un duet de gânduri , noi , doi rătăciți ,
Sărutați de-o soartă-n valurile firii ...


Între-un cer și altul , stele mii și mii ,
Buzele-ți fierbinți , dezlegându-mi gura ,
Palmele-ți odihnă-n tâmple argintii  ,
Noaptea când femeia , și-a uitat scriptura ...


Între zi și noapte , amiezi cuminți ,
Duioșii scăldate-n boabele-ți de rouă ,
În amurg  , decentul , ce ne-a scos din minți
Ți-a iscat tumultul : * Uită-te cum PLOUĂ ! *



Între două palme , chipul tău mereu ,
Pe un cer-speranță , ultimu-ți tribut   ,
Vei rămâne valsul  sufletului meu ,
Port pe sânu-mi stâng ,  tatuat sărut  ...


Între frig și viață , simfonii compuse ,
La răscruci de dor  , gându-mi călător ,
Ard sclipiri de gheață-n mistuiri apuse ,
Moare doar secunda-n fapt neviitor ...


Între gust și timbru i-o plutire-adâncă  ,
Sentiment prea nobil , veșnic grăitor ,
Marca desfătării-n urma ei profundă
Scrie la adresă ... TIMP NEPIERITOR ...


Între-un an și altul , cumpăna pe-o clipă ,
Două cupe scurse-n șoapta-ți * TE IUBESC *
Foc de artificii , din priviri risipă ,
Pașii culeși în urma , celor ce-am ales ...


Printre dezmințiri , doi genunchi plecați ,
Ochi-ți stăruință , implorându-mi greu ,
Mi-am închis sub pleoape , ochi întunecați
Că-ntre  TU șI EU , scris-a Dumnezeu ...


Între alb și negru , o cafea amară ,
Între două trenuri , fum și-ndepărtări ,
Nimeni n-o să știe , cum de într-o seară ,
Mi-am iubit iubirea-n ,  lacrimi-renunțări ...




Iolanda S.@


08.09.2011


Comentarii