...cum mor iubirile ?



"De ce ma privesti asa?"
"Asa ...cum"
"Asa...in felul tau?"

Nu EU te privesc de fapt.
Ochii nostri sunt doar poli magnetici diferiti...culoare diferita,chiar si forma diferita...,barbat ...femeie...
Si se atrag.Ma-ntelegi?:)

Flirtul este pacatos;)Chiar daca flirtezi cu persoana cu acte-n regula si cu juraminte-n fata popii:)
îhî ;)
Flirtul te poate duce acolo unde nu vrei sa ajungi de fapt ,dar...te poate duce si acolo unde vrei !
Cineva mi-a amintit de un cuvant pe care l-am folosit de multe ori dar ,probabil nu sub acest nume:magnetism.
Oamenii nu intra in viata noastra cu manuale de instructie si folosire asa ca inainte sa-i  cunoastem ne bazam pe prima impresie si pe atractia pe care o simtim.

Acel CLICK:)

Suntem poli magnetici care se atrag si se resping .Nu mi se pare ciudat si nici nu ma sfiesc prea mult sa arat cand intalnesc oameni,femei ...barbati de care ma simt atrasa.Este doar o lege universala care pune oamenii impreuna.Cateodata oameni care nu au nimic in comun  devin prieteni pe viata dovedind ca magnetismul "plus"cu "minus",functioneaza.
Si ,de foarte multe ori oameni care se pare ca au foarte multe in comun se resping.De ce ? Magnetism.
Expresiile"Ce Dumnezeu am vazut eu la tine de mi-ai sucit mintile" si "Vai ...si se asemanau atat de mult,aveau atatea lucruri in comun...ce s-a intamplat???":)nu au fost inventate degeaba.

Sunt absolut convinsa ca undeva ,cineva ne incurca  itele:)



Ce vreau sa spun?
De ce cadem in extrema cealalta ?
Astazi pot privi un om cu tot sufletul adunat in priviri ,iar maine imi trebuiesc ochelari cu lentila cat fundul unei sticle de sampanie sa-l "zaresc".
Cum mor iubirile?
Cum mor relatiile?
De ce doi oameni care credeau ca au o relatie unica astazi ...maine realizeaza ca de fapt nu a fost nimic chiar atat de unic.Ma doare acest lucru.Si as vrea sa-l inteleg.
Oamenii sunt aceeasi,polii magnetici sunt incarcati cu acelasi fel de energie...de ce mai ieri se atrageau ca aproape li se ciocneau dintii cand se sarutau ,iar astazi aceeasi magneti se resping si trec unul pe langa celalalt fara o scanteie.Ba se straduiesc sa se ocoleasca:)
S-o ia pe strazi diferite in viata .
De cele mai multe ori de teama respingerii.

Si ,cateodata ,de teama atractiei:)

Comentarii