Astonishing White Desert (14 Photos)

Deșertul Alb (Sahara El Beyda), se află la 45 km de oaza Farafra (în vestul Egiptului) și este recunoscut pentru peisajele sale incredibile. Dominantă este culoarea albă a formațiunilor stâncoase sculptate de vânturi în forme fantastice demne de un artist modernist. Multe dintre roci au căpătat nume descriptive gen „monolitul”, „ciuperca”, „struțul”, „conul de înghețată” etc. Impresia este foarte puternică, iar peisajul  se schimbă în funcție de momentul zilei: prânz, crepuscul, noapte. Cu o suprafaţă de 300 kilometri pătraţi, acesta este un loc destul de popular printre turiști, cu toate că oaza Farafra este cel mai izolat loc din Egipt. Datorită izolarii, se povestește din batrâni că la un moment dat s-a pierdut noțiunea timpului astfel încat localnicii au fost nevoiți să trimită un  călăreț la o altă oază, Dakhla, pentru a afla când să își țină slujbele religioase.

















Sursa: news-world.us și egiptul.ro

Comentarii

  1. LOL ! Eu, fiind usor dislexic, am citit titlul in mintea mea ca "Astonishing White Dessert", (nu "Desert"), si, cu gandul la mancare, mai ales ca acum fiind indragostit incerc sa nu mananc prea multe dulciuri ca nu cumva sa ma ingras subit in luna asta mai stresanta de la inceput, am dat click ca sa ma bucur macar cu ochii de un "dessert extraodinaire". Spre marea mea placere, chestiile astea din poze arata exact ca bezelele pe care le face mama !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu