Trimite-mi toamna

 Nuta Istrate Gangan



Trimite-mi toamna ca pe o durere
Pe care vreau s-o simt pana la sânge
Prin ochiu-mi trist străfulgerări de galben
M-or subjuga si-n taină ma vor plănge.

Trimite-mi toamna ca pe o pedeapsă
Ca pe-o-nchinare la un zeu proscris
Dureri de frunza arsa si de brumă.
S-or razvrati in trupul meu ucis.

Trimite-mi toamna ca pe o iubire
Năvalnică dar tristă si pustie
 Un umar cald pentru a mea tampla
Un zambet in eterna-mi agonie.

Trimite-mi toamna dezgolirii noastre
Ca pe o evadare dintr-un crud sistem
Curând am sa te uit si-n plina toamna
Durere-ți sunt când tu imi ești blestem.

Trimite-mi toamna ca pe-o impacare
Capituland  durerilor din noi
Suntem mult prea nevolnici in iubire
Insa suntem fantastici la razboi.

Suntem infranti si fiecare pierdem
Ce-am investit o viata, intr-o zi.
............................................
Trimite-mi toamna disperarii noastre
Acum cand inca ma mai poti gasi.


Comentarii

  1. mai mult decat doar frumos;
    ritm, melodie, tanguire, pedeapsa, lipsa resemnarii.
    m-a surprins in mod placut cuvantul "sistem" alaturi sau mai bine spus, opus toamnei!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu