SUB CLAR DE LUNA!


E timpul pentru tine
Sa speri iar visele.ti in zborul liber sa le lasi
Sa alergi fara chemare
Cu pas mai mic, mai mare
O lume e a ta, iar tu...
Tu esti parte din lumea mea!

Tot ce.ai visat mai ieri
Ganduri si suspine, in multe nopti pierdute
Carari batute.n lung si.n lat
In cautarea a ceea ce am vrut sa fii
Unde am sperat, cand te.am vazut , ca tu sa fii
Acolo unde doar tu si eu ,eu si tu, ne.am fi putut oprii !

Dar, cu multi de dar, ne cautam si.acum
Speram, visam, la nopti nebune,nedormite, sub clar de Luna
Acolo, acolo unde doar, doar noi ne.am fi putut oprii
Azi, azi insa visele prind aripi , esti mai aproape ca oricand
Te simt, iti simt pasii grabiti ce.alearga inspre mine
In calea ta incerc, mai repede sa vin, sa te intampin
In jurul meu toti spinii, sunt prea mici ca sa ma poata oprii
Eu inspre tine vin, alerg
Tu esti mai aproape ca oricand, de mine si de ...
Noptile noastre nedormite sub clar de Luna !


ps:--cred ca mi.ati pus romantism in cafea :))

Comentarii