Si dragostea... omoara dragostea...

Candva, citind din blogul meu,
te-ai semi-ndragostit de mine….
Nu pot sa uit cand cu uimire-n glas ziceai:
"Nu e fiinta aia care te-a respins,
Cu atata dragoste cat poti sa dai…"


Candva, ne-am intalnit, si-am povestit,
si te-ai indragostit de mine….
Privind spre viata ta de pana-atunci,
Ziceai cind ochii minti-ti deschideam:
“Ei, vezi, asa as vrea sa fiu si eu iubita...
si-as da orice pentru o dragoste cum e a ta....”


Dar asta e trecut…. si fara explicatii date..
totul dus, e mort… uitam ce-a fost frumos, negam,
Si-mi spui... „vreau sa ma ierti ca te-am facut sa suferi “
Ca nu e vina mea...ca nu stii.... dar nu mai rezistai...
(presiunii dragostei ce trebuia s-o dai??)
Ca te-ai gandit, ca vrei sa te distrezi... nu vrei acum familie...
D-acuma noua luni ... ce pana mea gandeai???



Acuma nu mai dai nimic... si ne-ai respins....
Te-ascunzi sa nu dai ochi in ochi cu inima...
Nimic nu mai e bun, nimic nu mai conteaza...
Dar sa te uiti...ca-s ingerasi ce plang in urma ta...
Semn ca si dragostea... omoara dragostea...

Comentarii

  1. dragostea omoara dragostea... imi aminteste de "how much power love gives you to distroy someone"...

    RăspundețiȘtergere
  2. E important sa stii ce vrei de la tine, de la cel pe care il iubesti sau care te iubeste mai mult decat tu pe el. Pana unde vrei sa mergi? Daca tu nu poti oferi mai mult, nu incurca si viata celuilalt.

    Ai scris frumos... :) Dintr-o astfel de poveste am clacat in iarna si momentan nu mai cred in iubire.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu