Cafeaua de Seara si o farama de blog

        Dupa cum v-am obisnuit, sunt o gazda mai ciudata… ma omoara politeturile si formalitatile... asa ca va spun acum, o singura data, tuturor ce veti veni: Buna dragilor! Va serviti singuri…am pregatit un bar de gheata inauntru.... exista un bar si afara pentru fumaciosi…avem cafea, ceai, prajiturele si nelipsitul rom…

       
Subiectul din seara asta… hmm… “Bloggingul si blogosfera”.

Extrag idei principale:

-         Blogul - Moft, distractie, pasiune, arta…

-         Blogul nu neaparat ca putere mass-media,
ci ca putere a cuvantului de a influenta vietile cititorilor…si responsabilitatile ce ni le asumam ca bloggeri...


Comentarii

  1. Seara frumoasa, oameni dragi!

    Pentru mine blogul este arta... scriere... pasiune... dorinta de a impartasi lucruri frumoase, citite, crise, simtite, vazute.

    Interesant subiect! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uitasem sa ma prezint: Mihai...gazda voastra din seara asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. DoarEu...tu scrii povesti..tu stii foarte bine ce putere are cuvantul...si ce responsabilitati morale si spirituale sunt asumate de cel care il foloseste

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar.... :) cuvintele spun multe.

    Ce nu-mi place si ma face sa sufar... comentariile rautacioase si smenate ANONIM. Urasc lasitatea.... si grandomania.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru mine blogul e ca un juranl :-?

    Si buna seara tuturor :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara...bun subiect ai pus azi in discutie....pentru mine blogul este o pasiune, un mod de a ma cunoaste, de a-i cunoaste pe altii, de a ma confesa, de a ma bucura...poate uneori de a ma intrista (din pacate). Un lucru mi-am propus si sper sa-l pot duce pana la capat: sa incerc sa-i fac pe cei care ma viziteaza sa se intoarca la valorile autentice universale! Seara buna tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. buna seara prieteni :) buna seara Mihai :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Alice, superb blogul tau JustBe. ce predai? Eu biologie... :P

    RăspundețiȘtergere
  9. buna seara Claudia, Bianca :) buna seara Alice, ma bucur ca ai venit :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ok Bianca: jurnal...dar atat timp cat e public si nu e tinut sub pat incuiat...realizezi ca experientele si trairile atal ajuta/incurca pe cei care citesc..

    RăspundețiȘtergere
  11. Liviu...ginseng pentru cafea...gasesti sub tejghea...

    RăspundețiȘtergere
  12. Mihai, daca ma servesti cu un paharel de rom, incep sa vorbesc..spun tot :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @DoarEu, multumesc frumos, sunt profesoara de istorie!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Liviu , buna seara, bine v-am gasit pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  15. Hai poate va ia CNA-ul dreptul d functionare. Potoliti-va.. ce aveti? Asa exemplu dati voi?:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Alice, m.as bucura foarte mult daca ai accepta invitatia de a devenii autor MWB :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Liviu: e a doua seara in care te tachineaza DoarEu... sa fie ceva? ascund romul?

    RăspundețiȘtergere
  18. aici..e casa viselor ;) asadar putem sa visam...si la un paharel de rom :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Domnu' Mihai, eu nu beau... caci sofez. Asa ca...

    Pe Liviu il tachinez.. ii testez simtul umorului... si vad ca d ela rom... nu prea mai scrie corect romaneste. :P

    gata.. ma potolesc. jur sefu'. pupici si zambete trimit la pachet in servetel.

    RăspundețiȘtergere
  20. @ Mihai:

    Pai scriu si lucruri dureroase... de inima albastra... :))

    RăspundețiȘtergere
  21. :( Alice, eu chiar cred ca ai calitati pentru a fi un adevarat exemplu de urmat ! crede.ma timpul, e dusmanul nostru al tuturor, dar reusim ca macar o data la doua saptamani sa scriem cate ceva! si in plus de asta, iti putem fi de folos pt noua serie de articole ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. @Liviu, pot sa ma mai gandesc? Sa stii ca nu fug nicaieri, din contra!:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Da Miahi, realizez. Multi m-au intrebat daca e fictiune ce scriu eu pe acolo. Mai sunt si prelucrarile imaginatiei mele, dar tot din suflet vin :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Liviu, ce sa zic.. Unora le place si mai arunca priviri inspre mazgalelile mele, altora nu prea.. :-?

    RăspundețiȘtergere
  25. ok..in regula Alice ;) oferta va ramane mereu valabila pentru tine :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Cry, nu fii modesta. Scrii foarte frumos iar cuvintele tale au o profunzime uimitoare. Pui atat de mult suflet in ceea ce scrii!

    RăspundețiȘtergere
  27. Cry: scrii cu mult talent si suflet...atat doar ca sunt oameni care nu pot vedea sange... aceia mai greu suporta imaginile de pe blogul tau...dar si aceia...strang din ochi, privesc printre gene...si tot te citesc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Lucruri mari ai facut Maddie, felictari.

    RăspundețiȘtergere
  29. bine te-am si v-am gasit. chiar sunt foarte bucuroasa ca v-am descoperit :)
    da radio online
    acum sunt in romania deci nu emit.. sunt inca in faza de lucru iar legat de radio imi alcatuiesc o echipa la fel de indrazneata si puternica ca mine.

    RăspundețiȘtergere
  30. Mult succes cu proiectul legat de radio. O sa fim printre primii ascultatori :D

    RăspundețiȘtergere
  31. Maddie, imi pare bine ca ne.ai gasit..imi pare bine ca te.am gasit :)
    ...orice idee, oricat de indrazneata ar putea parea, daca este sustinuta de pasiune si multa munca, va reusi sa fie pusa in practica! ..exemplu MWB :d

    RăspundețiȘtergere
  32. Liviu din pacate comunitatile romanesti de peste tot sunt singure si dezbinate.. inca ne urmareste sindromul "caprei" de ce capra vecinului e mai grasa si mai frumoasa.
    Londra este un oras cosmpolitan. nu ai idee ce comunitati puternice sunt cele grecesti, poloneze, ca sa nu mai vb de indieni, pakistanezi.. trecem peste mafie si celelate nebunii

    RăspundețiȘtergere
  33. nu am fost in Londra pana acum :( dar am c.am auzit reclama si stiu (atat cat reusesc sa.mi dau seama) cat de puternice sunt comunitatile poloneze si indiene....
    -din pacate, da, comunitatile romanesti traiesc intr.un mod dezbinat, doar poate cele din Torino si Milano ar putea fi considerate cat de cat mai ''legate''

    RăspundețiȘtergere
  34. Bianca: postarea cu Aproape...m-a dat gata...

    RăspundețiȘtergere
  35. Cele din Italia nu sunt deloc vazute bine. Cry ne poate spune mai bine cred.

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna seara!...cioc, cioc la usa...Buna seara Mihai gazda din seara aceasta, buna seara tuturor...

    RăspundețiȘtergere
  37. mass media (radio si TV) nu este chiar un teren virgin pentru mine. Eu cred in puterea cuvantului scris sau vorbit. Recent s-a comentat in toate mediile online despre cum un tabloid a dezechilibrat bursa...
    categoric puterea cuvantului poate influenta negativ sau pozitiv.indiferent ca e vb de stiri sau viata privata.

    RăspundețiȘtergere
  38. buna seara Maria, bine a.ti venit :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Multumesc Mihai! Pot sa spun chiar ca e o onoare.

    Bine ai venit, Maria:)

    RăspundețiȘtergere
  40. puterea cuvantului este intradevar (si parerea mea) cea mai puternica arma ;)
    ---pe mine ma incanta ca ideea de radio...si.ti voi povesti de ce ;)

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna Maria...chiar ma intrebam de ce nu participi..

    RăspundețiȘtergere
  42. asta a fost si motivatia mea cand am hotarat ca tb facut ceva ptr diaspora romaneasca. De multe ori am simtit Londra ca si casa mea adevarata. Mai degraba ma simt straina acum si aici. Tot ce iubesc in Londra as vrea sa fie in Romania.
    Ma consider un militant al Romaniei.. vreau sa prezint lumii romanii si adevarat Romanie.
    din pacate toti cei care viziteaza lumea (ma refer la politicieni) nu aplica nimic din ce vad afara.
    Londra merita vazuta.

    RăspundețiȘtergere
  43. la italieni..exista mentalitatea aceia imperialista ...adica..se cred superiori ca rasa..si.i considera pe toti ceilalti...''jos''..ca sa nu zic altfel

    RăspundețiȘtergere
  44. stiu...merita vazuta intradevar , Maddie :) ..poate chiar la anul, la J.O. :d

    RăspundețiȘtergere
  45. As zice eu ceva acum dar risca sa imi dezvalui rasismul impotriva unei anumite natii :)) Asa ca mai bine tac .

    RăspundețiȘtergere
  46. fara rasism Bianca ;) romanii, in general nu sunt rasisti, un unul cand vorbesc despre romani, vorbesc despre oameni ospitalieri, calzi, primitori

    RăspundețiȘtergere
  47. Liviu de abia astept :)
    Little thoughts eu sunt f realista si am incercat sa vad ce fel de romani sunt in Londra.
    Eu facand parte din romanii cuminti, care muncesc si isi vad de viata lor.
    cel putin 50% sunt romani dati in urmarire generala, prostitutie, trafic de droguri, spargatori de bancomate, fugiti din italia, spania irlanda grecia.. inclusiv eroul nostru national care a prins poloneza care a sarit din casa cuprinsa de flacari are cazier.
    sincer nu acuz prea tare felul in care suntem priviti. nu e usor sa primesti in casa ta, sa pui la masa si invitatul tau sa-ti dea dupa cu toporul in cap.

    RăspundețiȘtergere
  48. Da Liviu, dar cred ca fiecare avem un popor pe care nu-l suportam sau unul pe care il indragim. De exemplu mie imi plac mult evreii. Nu stiu de ce, poate tocmai pentru ca au fost blamati pentru atat de multe lucruri de-a lungul istoriei incat am ajuns sa ii compatimesc si sa ii indragesc.

    RăspundețiȘtergere
  49. tb sa te grabesti atunci.. sa-ti cumperi bilete:). oricum stadionul este construit de romani..in mare parte.
    deci ne putem mandrii cu asta :)

    RăspundețiȘtergere
  50. am auzit asta Maddie si ma bucura foarte mult! de fapt daca ar fi sa ne gandim putin cam peste tot in Europa , in ultima vreme, constructiile poarta amprenta romaneasca :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Sotul meu a lucrat 2 ani in Spania si acum de un an jumate este in Franta...eu zic ca depinde in ce anturaje de oameni nimeresti, ce colegi de munca...impresiile lui nu sunt prea bune...asta e...

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna! Blogul ar trebuie sa fie o pasiune, pentru ca orice cuvant din fiecare articol al unui singur blog, cantareste enorm...nu cred ca trebuie sa ne jucam...sa fim putin serioasi, dar sa ne si distram :))...pentru a nu ajunge ca si cocalari de Romania...

    RăspundețiȘtergere
  53. mare dreptate, anturajul conteaza enorm...

    RăspundețiȘtergere
  54. intotdeauna am promovat oameni de calitate.. si doresc sa fac asta poate mai mult ca oricand. m-am saturat sa tot aud despre nenorocirile care le fac romanii in afara.putini vb despre cei care sunt cu adevart oameni de calitate. CEO din Canary Wharf este un roman. Canary Wharf este centrul de afaceri in Londra, unde totul se face si se desface ca afaceri.
    George Iacobescu este numele lui. si detine titlul de cel mai bine platit roman din lume. cine a auzit de el?

    RăspundețiȘtergere
  55. Tamy: bine punctat...ai prins esenta subiectului...

    RăspundețiȘtergere
  56. director executiv al Grupului Canary Wharf, inginer constructii de profesie, din cate stiu a emigrat prin Canada...

    RăspundețiȘtergere
  57. imi suna cunoscut numele Iacobescu, chiar destul de cunoscut ;) unul din oamenii care aduc un plus de valoare tarii

    RăspundețiȘtergere
  58. depinde foarte mult de anturaje Maria, dar la fel depinde si de om...sa se fereasca de acele anturaje ;) a.ti spus foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna seara !
    Va citeam pe rand cu calm, atenta la voi. Intrasem pe usa din spate, mi-am luat cafeaua cu lapte si va priveam.
    Sunteti blajini si calzi in asta seara:)

    RăspundețiȘtergere
  60. dar totusi ce vrem sa arata...cine sunt romanii de dincolo sau cine sunt romani din spatele blogurilor...

    RăspundețiȘtergere
  61. totusi vorbiti la subiect...de ce scrieti?...va bazati pe cuvintele voastre...

    RăspundețiȘtergere
  62. http://negrupealb.ning.com/profiles/blogs/intelectualii-nostri-de-carton-fragment-din-volumul-cu-acelasi-ti

    foarte interesant scris de d-l Mocanu...despre intelectualii nostri de carton...au fost si multe reactii un urma publicarii unui fragment...

    RăspundețiȘtergere
  63. Buna seara!
    Tema e fff interesanta! E nevoie ca uneori sa ne intoarcem cu privirea asupra a ceea ce face si sa ne intrebam ce, cum, dece, pentru ce...
    Am mai spus ce voi spune asta-seara, acum, aici, imediat, dupa ce am acceptat invitatia de a veni la cafeneaua careia eu ii zic deja “a noastra”. Asadar, reiau cu oarecari nuante, poate spre un ton mai raspicat, ca textele pe care le asez pe blog sunt doar incercari, incercari de provocari. Ma pun la incercare si ma provoc inainte de toate pe mine, imi contemplu impresiile si fanteziile de peste zi, uneori fiind de acord cu mine, alte ori deloc. Decum le recitesc, am uneori o emotie intensa, pentru ca nu le mai recunosc, am indoieli, imi cultiv uneori fantezia ca altcineva a intrat acolo si a scris ce eu nici cu gandul n-am gandit vreodata. Alteori reactionez mai banal, adica ma intreb dezamagit ce voi fi vrut sa zic si nu am reusit.
    Cineva vorbea mai mai sus de “responsabiltatea morala pentru cuvantul scris”. Daca as fi asa de rusinos cum pretinde aceasta sintagma in limba de lemn de maciuca de dat in capul celor care nu li se par a fi cuminti unora mari si tari, as tacea din gura. Poate voi ajunge si la respctarea acestei cerinte deja enuntate cu atata “emotie responsabila” si asta-seara, adineori, aici, dar nu de rusine, ci de frica. Daca voi vedea ca ma paste pericolul maniei opiniei publice “corecte”, ma voi ascunde adanc de tot in mine si gata, nu voi mai deranja pe nimeni. Pe de alta parte, fiti fara grija ca sunt constient ca efectul moral al expresiei libere depinde desigur si de mine, dar nu exclusiv. De impresiile pe care ni le facem despre ce citim, vizionam, vedem sau auzim mijlocit sau nemijlocit suntem raspunzatori mai ales fiecare. De modul in care reactioneaza fiecare dintre noi in urma a ceea ce a citit raspunde exclusiv cel care reactioneaza. Asadar nu doar cel care spune sau arata, ci macar tot atat si cel care asculta sau se uita.

    RăspundețiȘtergere
  64. buna seara Brandusa :) te asteptam ;)

    RăspundețiȘtergere
  65. cred ca Maddie a priceput aluzia, Brandusa :)

    RăspundețiȘtergere
  66. Brandusa: ma declar vinovat...Maddie e invitata mea de onoare...si putem sa o ajutam...cei ce doresc sa se implice...ideea cu radio e super tentanta...

    RăspundețiȘtergere
  67. ideea cu radio e mai mult decat tentanta Mihai ;)

    RăspundețiȘtergere
  68. fiecare are o motivatie cand isi face un blog. ca isi asterne gandurile personale, ca face misto de politicieni sau pitzipoanecele pe post de vedete sau critica decaderea sistemului romanesc de sanatate.
    scopul poate fi personal, momente de inspiratie sau in cadrul unui radio care doreste cumva sa adune comunitatea romaneasca. Deci depinde de motivatia celui care este in spatele blogului. Toti folosim cuvintele. Mai mult sau mai putin folositor, mai inspirat sau mai putin inspirat. sunt bloguri literare, bloguri despre ultimile gadgeturi sau unde gasim ultimile informatii despre fotografia de budoire sau noutatile din lumea modei. Toate au un numitor comun. Se numesc bloguri. Ca ne place sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  69. Mihai, multumesc din suflet, sunt super incantata, ca un copil in fata baloanelor colorate...alerg sa le/sa va prind in brate :)
    Daca gesturile de fericire s-ar traduce in cuvinte, fiecare litera ar fi in culori de curcubeu :)

    Umblam cu grija sa nu o sperii Maddie si sa fuga, taceam si ascultam :))

    RăspundețiȘtergere
  70. Mihai... esti dragut dar nu trebuie.. pana la urma sunt jurnalist
    am si eu blogul meu personal unde scriu povesti siropoase...:P

    RăspundețiȘtergere
  71. intradevar Maddie, fiecare isi are motivul sau cand incepe a.si scrie un blog! pacat ca multi inca trateaza cu indiferenta acest aspect si considera blogul doar ca un moft in pas cu ''trendul''

    RăspundețiȘtergere
  72. Brandusa.. crede-ma ca nu trebuie sa umbli cu grija...chiar nu ma sperie nimic
    este doar o dezbatere pe tema blogurilor
    definitia blogului este de jurnal online
    doar ca blogul a evoluat.. atata tot
    sunt psihologi care iti tin discursurile prin intermediul unui blog
    fotografi care au blog
    sunt milioane de bloguri pe diferite teme..lucrurile evolueaza ..se dezvolta...

    RăspundețiȘtergere
  73. Maddie...nu inteleg la ce te referi...

    RăspundețiȘtergere
  74. Buna Maddie ! Era o metafora...dar tot cu grija calc :))
    Eh, cand vom termina cafeau , voi incerca un step, cu talpile goale :)

    RăspundețiȘtergere
  75. Liviu.. definitia poate fi corecta... dar pentru ca vorbim de libertatea de exprimare..
    am vazut sute de bloguri.. printre multe altele am descoperit lumea iubitorilor de manele, a iubitorilor de hip hop, emmo etc
    este diferit de ce scrii tu.. diferit de ce fac eu..dar pana la urma indiferent de calitatea celui care scrie rezultatul muncii lui este un blog.
    nu ai idee cati fani manele exista in Romania si mai mult cat de tare se exporta acest fenomen.
    nu e calitate dar exista :)
    fie ca ne place sau nu.
    si da.. si ei transmit un mesaj. Toti transmitem un mesaj sau mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  76. a deviat cumva discutia intr.o directie pe care eu nu am priceput.o?

    RăspundețiȘtergere
  77. Mihai si "siropul" este un mod de a milita. Cand oamenii isi uita rautatile si veninul, si-l varsa in pustie...le ramane aroma fragilor, si-a trestiilor de zahar.:)

    Odata, un prieten bun, de altfel,cu blog la purtator, si care mai arunca cate un ochi pe blogul meu, imi spune ca e "siropel". I-am raspuns: ok, bea cu grija, ca e natural si imbata :)) Domnul cu pricina se imbata ades cu muza sa "politica", apoi canta "religia" si preaslavea un tip de rock. Iubirea o culcase-n graba, in buzunarul de la spate. Sedea pe ea cum sezi pe o saltea, dar n-o vedea, n-o auzea :)

    RăspundețiȘtergere
  78. Mihai asa este. eu am spus despre mine ca in momentele mele de liniste scriu. Multi poate le considera povesti siropoase. Poate ca asa sunt. dar pentru mine reprezinta momentele mele de liniste, dragoste, inspiratie.
    Exista acolo o poveste. Cine o citeste o poate considera SF.
    Dar povestea aia este reala. Si e traita de mine personal. Tot ce este scris acolo este o parte din viata mea.
    Dar nu are nici o legatura cu proiectul de radio.
    si nu am rugat pe nimeni sa scrie provesti siropoase :)

    RăspundețiȘtergere
  79. indraznesc sa te contrazic cu manelele , Maddie ;)
    -aici e un teren minat, da.intradevar..se exporta manelele.foarte bine..sunt un fenomen.dar la fel si prostitutia venita din romania.la fel si traficul de copii veniti din romania..la fel si armele si drogurile venite din romania !
    ---am spus, e un teren minat.....pt ca atunci cand vorbim despre calitate, vorbim despre oamenii care fac acea calitate, insa ....de cand a inceput fenomenul asta ..manele....cam tot de atunci si invatamantul din romania a luat.o razna ! copii, tinerii nu mai exemple de urmat, pt ca oamenii cu adevarat de valoare s.au vazut redusi la tacere de catre analfabeti plini de bani
    .....si lista e lunga.....ai atins un subiect atat de delicat incat nu stiu cati sunt in stare sa.mi tina piept ...intr.o atfel de discutie ;)

    RăspundețiȘtergere
  80. eu nu m-am abatut nici un pic de la subiect.
    am spus doar ca oricine in ziua de azi poate avea un blog si se numi blogger
    asta e realitatea.
    ca nu corespunde cu ideea mea sau a ta de blogger este partea a 2-a.
    Si ei ca si noi transmit mesaje, indemnuri si idei. sunt diferite de ale tale? sigur ei nu citesc blogul tau si nu-i vei atrage niciodata in nici un fel de discutie.
    eu pot fara pb sa tin ritmul indiferent de genul discutiei.
    doar ca eu am invatat ca noi suntem foarte diferiti si trebuie sa gasim o solutie sa traim impreuna sub acelasi soare.
    nu-mi plac manelele..dar ele vor exista cu voia sau fara voia mea. incerc doar sa le tin cat mai departe de viata mea. Folosesc liberul arbitru.

    RăspundețiȘtergere
  81. hei oameni buni...fetele au plecat cumva?
    Era si Maria, si Claudia, Bianca, Tamy, Cry, ...unde sunteti ?!

    RăspundețiȘtergere
  82. Liviu te felicit pentru blogurile tale. Multumesc Mihai ptr invitatie.
    Liviu cu riscul de a te dezamagi.. iti spun ca eu am facut enorm de multe ptr Romania. Toate proiectele mele au avut la baza pasiune, dragoste, multa munca. Am vrut sa arat ca se poate. Dupa multa munca cand am vazut ca nimeni nu da 2 bani.. mai mult ma saboteaza m-am retras. Nu am abandonat usor.. am luptat pana in ultima clipa. printre multe mele proiecte am reprezentat Romania in SUA. Sunt inca presedintele unui ONG care militeaza ptr promovarea copiilor sia tinerilor. Am fost printre primii initiatori ai programului after school. Pasiune a existat intotdeauna.. dar putini care sa sprijine ideile.. Multi in schimb au considerat ca sabotarea mea aduce beneficii enorme partidului. Nimeni nu a dat 2 bani pe copii si tinerii aceste tari. De ce? capra mea era mai grasa si mai frumoasa.
    multumesc ptr tot.. si o seara excelenta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  83. Maddie, de unde ai inteles ca vorbeam despre tine..sau ca discutia avea ca subiect ceea ce faci tu?
    ...orice discutie in contradictoriu isi are partile ei bune , cred.ma!
    - te felicit pt tot ceea ce faci, serios vorbesc si foarte sincer, dar nu crezi ca ai renuntat la discutie mult prea usor?
    -tintesti departe si.mi place asta, dar sa fim seriosi, o discutie in contradictoriu e cel mai mic obstacol in activitatea amandorura ;)
    -o seara excelenta si tie

    RăspundețiȘtergere
  84. eu am dat un exemplu..legat de activitatea mea tu ai spus ca "tara asta are nevoie de Oameni, de oameni care atunci cand fac un lucru sa.l faca bine si durabil, care sa construiasca din pasiune si nu din interes, care sa.si doreasca o tara mai buna pt ca asta vrea , nu pentru ca isi doreste doar o masina mai scumpa sau haine mai chic ! tara asta are nevoie ca oamenii sa nu mai confunde lucrurile".
    eu sunt un om care a construit mult cu pasiune...vreau mai mult si mai bun ptr copii din Romania.. am promovat tineri care la 18 ani si-au publicat prima carte... acum promovez tineri f talentati.. intrebarea era retorica... cati au fost alaturi de mine in lupta asta impotriva prostului gust, a jegului uman si sufletesc? nimeni... deci oameni care cred exista... doar ca Romania i-a alungat.. iar eu acum duc o viata simpla si linistita in Londra.. si chiar in conditiile astea sunt inca un ambasador" al Romaniei.. si lupt de acolo ptr promovarea tinerilor talentati. Cati au facut sau fac asta? Multi stau doar pe margine cu piatra in mana...gata sa o arunce...
    multumesc inca o data.

    RăspundețiȘtergere
  85. Off... si am zis ca o sa cumpar rom pentru copii...(trebuie sa existe...nu? daca exista sampanie pentru copii..)...m-am ametit...si s-au incins spiritele...

    RăspundețiȘtergere
  86. :)) Maddie ..ofer o cafea si putin rom (daca a mai ramas ):)) si ramanem prieteni

    RăspundețiȘtergere
  87. aha...deci iti faci prieteni pe romul meu...

    RăspundețiȘtergere
  88. Ok... Si pentru ca Brandusa e lipsa la apel...Propun ca maine ea sa ne fie gazda...

    RăspundețiȘtergere
  89. noapte buna tuturor :) multumim Mihai :)

    RăspundețiȘtergere
  90. Dau muzica in surdina si ma retrag...ultimul e rugat sa stinga lumina...noapte usoara tuturor si multumesc pentru gandurile impartasite aici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu