Soarele ne mangaie dimineata


Ma trezesc.
E in bratele mele.
Ador sa ii vad ochii jucausi
in timp ce doarme
si sa o sarut pe gat
pana cand se intoarce spre mine
atat de delicat
si cu un zambet inofensiv.

Soarele ii mangaie pielea fina
si ii da un contur gratios
prin cearsaful subtire.

Deschide putin ochii,
zambeste si spune:
- "Hei, te-am prins, iar ma priveai"
si se cuibareste la pieptul meu...

As vrea sa nu o mai las sa plece
niciodata,
sa ne trezim imbratisati
in fiecare dimineata,
sa ne spalam pe dinti
impreuna,
sa ne tinem de mana
in timp ce facem cumparaturi,
sa mancam din aceeasi farfurie,
sa fugim prin parc
printre frunze galbene
cu fulare groase la gat.
Iar seara,
sa bem o sticla de vin
si sa visam din nou...
impreuna.

by Josette

Comentarii

  1. imi place poezia :) am ramas totusi putin nedumerit ....'' o '' ...''nu reusesc sa conectez toate punctele :d '' !
    -''si sa o sarut pe gat''
    -''As vrea sa nu o mai las sa plece''
    *imi plac versurile si vreau sa fiu sigur ca le inteleg cum trebuie ;) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata gata, am gasit; nu am fost atenta :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu