Sentimente


Nuta Istrate Gangan


Sunt o fire mai sentimentala:)Asta este !
Sunt usor impresionata de gesturi frumoase ,ma las induiosata de amintiri ,ma rascoleste toamna teribil ,ador ploaia si pentru cel pe care-l iubesc as calca pe jaratec incins.Sau ,Doamne fereste,i-as dona un rinichi.
Mi se intampla de multe ori sa am pareri total diferite despre anumite lucruri in discutii cu unii oameni privind anumite lucruri.Doar ca nu mi le exprim de cele mai multe ori.Sunt sentimentele mele,trairile mele...mie mi se par firesti altora li se pot parea ciudate...Desi ai zice ,citindu-ma ca stii mai totul despre mine...mai gandeste-te odata:)
Dar pefer sa raman in patratelul meu de multe ori pentru ca altfel ti-as parea putin ciudata.Dar...nu-ti fa probleme,sunt o ciudata simpatica :)



Aseara ma gandeam la faptul ca trecem foarte usor peste sentimente si trairi.Sunt lucruri pe care poate le traim o data-n viata.Dar vom realiza aceasta numai cand va fi foarte tarziu.
Cand nu mai putem intoarce timpul inapoi nici daca inventam cine stie ce dracie sa calatorim in timp...inapoi sau inainte.

Baiatul meu  e baiat mare:)Nu a fost niciodata "baietelul mamii" ,e in felul lui un mic barbat viteaz si ambitios,care se rusineaza cand il pup in vazul lumii.Aseara m-am asezat langa si am inceput sa ma uit la filmuletul pe care il urmarea atent.Nu a zis nimic dar mi-a luat bratul si si l-a incolacit in jurul umerilor ,s-a cuibarit langa mine si si-a pus capul pe umarul meu.Apoi a soptit un singur cuvant :"Mami".Zilele astea am lucrat ore eroice ...am lipsit cam mult de acasa si el in felul lui mi-a aratat ca i-am lipsit.
Cine stie cand ma mai intalnesc cu un gest atat de pur?Creste...devine adolescent incomod ...maica-sa va fi ultima persoana langa care ar vrea sa se alinte.Iar "mami" va fi istorie si va fi inlocuit cu celebrul "Moooom !!!"
Si cand o sa ma mai intalnesc cu trairea ...cu fantasticul sentiment de duiosie si iubire incandescenta care mi-a prins inima intr-un cerc de tandrete si dulce durere?
Am savurat momentul indelung .
Am simtit pentru o secunda ca inima imi infloreste.

Ar trebui sa zabovim mai mult ,in fuga noastra catre maine,asupra lucrurilor care se intampla astazi.Ar trebui sa cautam momentele care ne dau sansa sa traim atat de intens, chiar daca intensitate se transforma dupa aceea in dulce obisnuinta.

Cat de fantastic este sentimentul acela cand seara ,dupa o zi lunga si stressanta adormi  "molesita si molicioasa" in bratele omului iubit.Sentimentul acela cand simti toropeala aceea placuta cotropindu-te lenes...cand singurul lucru pe care-ll mai poti simti este inima lui batand regulat si cuminte sub tampla ta.Stii ca nu conteaza ce va fi maine...astazi esti in siguranta .Astazi nimic rau nu se poate intampla.

Fericirea este formata din momente mici si perfecte.

Cat de unica si emotionanta  este secunda cand descoperi ca cineva te iubeste.Cand cineva s-a indragostit de tine  raspunzand iubirii tale secrete?
Nu-i asa ca am vrea sa dureze o viata-ntreaga?
Nu stii ...doar banuiesti...il iubesti in secret...apoi,intr-o zi printr-un simplu gest sau doar printr-o anumita privire iti spune totul.Fara un singur cuvant.Caldura aceea care-ti invadeaza toata fiinta pentru o secunda infinit de lunga,senzatia ca nu poti respira de fericire,sentimentul de "intreg"...de "tot"...de doua inimi care se ating pentru intaia oara.E o descarcare erotica atat de intensa ca ti-e frica sa nu arzi pe interior si sa te dizolvi in fata lui .Apoi totul se transforma intr-o infinita senzatie de bine,de liniste de implinire.Stii ca o anume fericire a fost croita si pentru tine.

Suntem naivi daca credem ca putem fi fericiti daca...sau putem fi fericiti numai in cazul in care...
Ce?
Lotto? Matusa din America? Avere?Masina ,casa cu piscina si cea mai sexy vecina?:)

Mda...mistoooo... sa le ai pe toate acestea ...dar cine iti garanteaza ca vin brat la brat cu fericirea?:)

De cele mai multe ori trecem pe langa momente perfecte fara sa le realizam,fara sa le simtim ...fara sa le dam "Buna Ziua":)
Si din momentele acestea este formata fericirea.Fericirea aceea simpla si frumoasa si nepretentioasa...fericirea de zi cu zi.
MAI EXISTA SI ALTA ?

Comentarii