31 iul. 2011

Mi'e frica de mine

Mi'e frica sa deschid ochii dimineata pentru a descoperi ca tot acolo esti, departe mii si mii de zari, fara sa te pot trezi cu o imbratisare, spunandu'ti dulce “Te iubesc”.
Mi'e frica sa imi misc muschii corpului pentru a ma ridica din pat, deoarece stiu ca si azi voi face lucruri inutile, ce nu mi te vor aduce aproape oricum.
Mi'e frica sa aud orice sunet din jur, stiind ca va mai trece un veac parca, fara sa aud minunatele note ale glasului tau.
Mi'e frica sa'mi folosesc simtul mirosului, pentru ca aerul, fara adierea parfumului tau, este aspru si crunt, si mai rau imi face.
Mi'e frica sa'mi simt buzele ramase amare de aseara, cand am innecat plansul de dorul tau, stiind ca m'as fi trezit o alta dimineata fara sa'ti pot saruta pleoapele dulci.
Mi'e frica de orice gand ce'mi infloreste'n minte, pentru ca oricare dintre ele te are drept samanta, iar tu'mi devii drog, fara nici sa te pot privi.
Mi'e frica de ziua de maine careia i se vor adauga alte temeri si suspine, si va trece la fel ca cea de azi, fara pic de viata, parca pe spini ascutiti cladita.
Mi'e frica ca nu voi avea timp sa'ti spun de cate ori vreau, ca TE IUBESC, pentru ca decizia ce vei lua pentru viitorul nostru va fi sfasietor de dureroasa.
Mi'e frica de faptele'mi nebune ce vor ajunge sa nu se mai controleze in lipsa ta, incercand nu nerabdare sa te regaseasca oriunde, oricand.
Mi'e frica de mintea mea bolnava de iubire, ce tu nu vrei sa o vindeci sau sa o alini..
Mi'e frica de mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

BLOG POWER!

Asa cum am decis aseara, astazi este prima editie a concursului de blogging interactiv Blog Power, menit sa stimuleze creativitatea bloggeri...