Dupa 2 luni de Romania

Au trecut 2 luni de cand am parasit Roma ca sa revin in orasul meu natal, Ramnicu Sarat... In tot acest timp am stat si am analizat ce se intampla...ce am lasat si peste ce am dat... Fratilor si surorilor, treaba nu este buna...nu este buna deloc! M-am ingrozit de ce am vazut si de cate am auzit pe acasa...numai grozavii, care mai de care mai socante! Eu va spun ca n-am de gand sa stau cu mainile in san si sa asist la acest circ...circul romanilor curvari, betivi, pedofili si infractori...N-am de gand sa intorc spatele si sa ma fac ca ploua...ca n-am vazut si ca n-am auzit nimic...In momentul in care aflii despre un violator ca si-a violat victima si nu ai luat masuri inseamna ca esti complice...in momentul in care vezi un hot ca a furat din casa vecinului si nu ai anuntat politia inseamna ca esti complice....in momentul in care aflii de un caz de abuz sexual in familie si nu ai intervenit inseamna ca esti complice...in momentul in care oferi un pahar de alcool unui betiv inseamna ca-i agravezi boala.


Nu stiu exact ce voi face...tot ce stiu este ca voi face ceva, ceva care sa elimine boala asta a societatii...daca nu fac nimic oare in ce lume va creste fiica mea? Intr-o lume a pedofililor, curvarilor, betivilor si hotilor???

Comentarii