Dragoste imposibila

- Nu poti fi cu mine, fata draga. Trebuie sa-ti iasa din minte ca eu am vreo parte umana. Imi neg din toate puterile aceasta caracteristica tipica mamiferelor, a simti. Tu esti facuta sa traiesti. Eu sunt facut sa plutesc in tacere pentru tot restul eternitatii. Si nici macar nu regret. Omul este cea mai complexa fiinta. Insa eu fac parte din alt album cu mamifere. Roaga-te sa scapi de mine. Esti diferita pentru mine, si simt asta. Ma intriga toata fiinta ta compusa din oase, piele, muschi, ligamente, artere, sange, sani, ochi, buze, ganduri. Sunt atat de coplesit de complexitata ta. Reusesti sa-mi controlezi toate gesturile. Te vreau! Sunt prea egoist sa te las in viata. Dar stai linistita, moartea e frumoasa, pentru ca moarta inseamna eternitate. Am nevoie de gustul tau. Iarta-ma, iubirea mea.


In momentul acela am inchis ochii si am simtit o gheara strivindu-ma atat de tare incat oasele mele se frangeau ca niste biscuiti in mainile unui copil. Eram linistita. Nu simteam nimic. Stiam ca asta ma va face sa fiu a lui pentru totdeauna. Il iubeam, si pentru asta ii puteam ierta orice. Chiar si egoismul si dorinta lui de a mai trai cateva ore. Usor, usor, totul se stingea. Era sfarsitul. Si s-a stins...


Vanessa Mae - Devil's Trill

Asculta mai multe audio clasica

Comentarii