Un loc in inima mea

 Nuta Istrate Gangan



De-a lungul vietii intalnim oameni care ,inevitabil vor lasa amprenta unui pas pe nisipul sufletul nostru.
Poate unii ne vor strivi vise si sentimente sub talpa unui bocanc greu...poate altii vor lasa doar urma unui pas descult...

Pe acestia din urma ii vom pastra in suflet pentru totdeauna.
Mi s-a spus ca am un suflet frumos si o inima mare.
Stiu ca si tu ai auzit aceste cuvinte de foarte multe ori.
Am o inima mare pentru ca in inima mea am "intemnitat" de-a lungul timpului niste oameni grozavi ,care cu un gest ,un cuvant ,un sentiment sau o lacrima mi-au definit viata.

Din cauza lor sufletul mi-a fost salcam inflorit frematand in vantul cald al primaverii,camp cu  maci imbujorati sub sarutul verii,frunza galbena si-nrourata-n lacrima toamnei si foc fierbinte in prima noapte cu ninsoare.

Mi-au fost pas inainte si umar cald pentru o frunte obosita.
Imbratisare dupa o zi grea,incurajare dupa un esec.
Amintire de pe vremea cand amintirile se construiau sub clar de luna...

Imi place sa cred ca si eu le-am fost la fel.

Si chiar daca nu ne mai stim ,sau, daca ne mai stim doar asa ,din cand in cand...OMULE...tu ai un loc in inima mea:)


Si ,pentru ca esti acolo ,chiar si atunci cand sunt singura ...de fapt nu sunt singura.
Niciodata .

Comentarii