MWB IN CASA NOUA !

-Incepand de astazi MOST WANTED BLOG va primeste in noua sa casa , mostwantedblog.org , cu o noua infatisare si design, pastrand aceeasi pasiune si dorinta pentru a promova calitatea ,originalitatea si talentul autorilor de bloguri !

-Desi am schimbat domeniul internet,avand acum unul propriu si personalizat ,autorii MWB vor putea publica si edita in continuare ,pe aceasta pagina, la fel ca si pana acum ! Sincer imi doresc ca toti autorii care vor sa continue activitatea in cadrul grupului sa.mi semnaleze acest lucru,fie prin e.mail ,fie prin comentariu aici ; am rugamintea aceasta  datorita faptului ca in ultima vreme cativa dintre autori nu au mai dat nici un semn :d , sigur  ,fiecare isi are viata si problemele lui si nu vreau ca MWB sa devina o corvoada , am rugamintea aceasta doar pentru a sti pe cine putem conta in viitor sau daca exista cineva ce nu mai vrea sa fie autor MWB !

- Voi folosi acest prilej si pentru a lansa o oferta de scurta durata (cateva zile),pricinuita oarecum de euforia mea :)  si sa intreb cine din actualii membri MWB doreste sa devina autor MWB ! Cine vrea este rugat sa trimita un e.mail la liviu.radulescu@mostwantedblog.org ! ....oferta limitata si de scurta durata :))

-Mai doresc sa anunt ca in perioada urmatoare se va face  o verificare a celor ce mai pastreaza pe blogurile personale unul din bannerele MWB , dupa cum stiti  a avea un banner MWB (de premiant, de membru sau de autor ) postat pe pagina personala arata ca blogul respectiv si implicit autorul si proprietarul sau face parte din grupul MWB !

-Astazi pentru mine si pentru MOST WANTED BLOG este o zi speciala , dupa 8 luni de la lansarea acestei initiative de a cauta si promova valoarea,pasiunea,talentul,originalitatea  ,MOST WANTED BLOG isi pune amprenta asupra blogosferei romanesti ,asa cum se cuvenea ; pasii au fost dificili,vor fi si mai grei de acum inainte dar cum si pana azi MWB a crescut din pasiune,dorinta,vise si sperante sunt sigur ca vom reusii si de azi inainte!
- MWB nu este o societate comerciala,nu este o editura (deocamdata,poate pe viitor cu voia lui Dumnezeu ,va fi ) ,eu personal nu am avut nimic de castigat in plan financiar de pe urma MWB ,iar daca pe viitor va exista posibilitatea unor castiguri banesti ,atunci tuturor celor ce sunt autori MWB le va rasplatita munca ! Pana azi , MWB , a fost sustinut financiar (pentru premiile NOPTI MAGICE IN MIEZ DE IARNA) si pentru cumpararea acestui domeniu internet de catre mine ,Brandusa (Caiet fara file) si Georgiana (Dream)! Am spus toate astea pentru ca simteam nevoia sa clarific aceste lucruri,nu doresc ca cineva din autorii MWB sa creada ca exista foloase materiale de pe urma publicarii MOST WANTED BLOG!

SA FIE INTR.UN CEAS BUN ;)

Comentarii