Ispita


Intr-o zi-nsorita
Am avut mare ispita
M-a atras ca un magnet
Si m-am dus, fara regret.
L-am luat la brat, sfioasa
Si m-am dus cu el acasa
Mi l-am pus frumos pe masa
Si cu drag l-am desfacut
Sa vad ce-i in continut.
Mama mea, vai, nu se poate...
Asta da Creativitate!
Vreau si eu sa invat Arta
Sa ma las...mai bine moarta!

Ies afara, tot o fuga
Banii sper ca sa-mi ajunga
Vreau culori si pensule multe
Adezive si vopsea
Sa pictez opera mea.

Vai de mine, stai nitel
Caci nu mai am loc de el...
Al meu sot e bagaret
Insistent si indraznet.

Stai putin, lasa pe mine
Caci eu stiu sa fac mai bine...
Uite, vezi...pensula toata
Vine mai intai udata
Si pe urma dai culoarea...
Uniform, cate putin...

Bine, lasa sa termin!
Nu caci eu am inceput!
Tu mai bine stai cu mine
Si invata sa faci bine.
Pe urma om mai vedea
Vom crea si vom picta...
Chiar asa, hartia toata
Ar trebui decupata...

Asteapta, ca nu faci bine...
Asculta aici la mine!
Trebuie precizie, bine?
Nu ma mai stresa pe mine
Ca si-asa nu-mi iese bine.

Dupa 7 zile bune
Ne-a iesit lucrarea-n fine...

Il iubim atat de mult
Azi, la fel ca la-nceput
Decupaj, ce nebunie
Poti sa faci cu o hartie...

Articol inscris in Concursul Mostenirea
Autor: Adriana Alexandru

Comentarii