Doi poli opusi


Fara sa mai clipesc, o lacrima a cazut pe hartia pe care ti-am scris primul gand. Viata mea si viata lui - doua lumi aflate la poli opusi, care ma fac sa ma simt in rai sau in iad. Ce e intre? Oamenii si vietile lor, si destinele lor. Speranta, iubirea si suferinta pe care le am fata de el, nu imi mai ajung ca sa ii dovedesc cat de mult insemna pentru mine. Cand am jucat jocul acela stupid am extras un biletel si intrebarea a fost: "Pe cine placi?". Eu m-am uitat la el cu toate ca am raspuns "Pe nimeni".
Zile, cuvinte, amintiri, toate trec pe langa mine facandu-ma sa uit de elemente atat de importante existentei mele. M-as bucura sa stiu ca maine o sa vad ceea ce azi nu am observat: o privire din partea lui. Insa stiu mai bine ca oricand ca acest lucru nu se va intampla. Vederea mea limitata nu imi permite sa imi orientez privirea altfel decat inainte.

Comentarii