De ce iubim Baiatul Cu Chitara



...Traiesc in inima targului.Fort Lauderdale...Miami beach...South Beach..Palm Beach....Atlanticul...imi mangaie gleznele...,,Bere vodka si femei ..DJ Bobo...tot ce vrei''...nu stiu unde am auzit-o ,dar am auzit-o.Insa eu trebuie sa am pretentii,sa stramb din nas...si sa vreau...un pic mai..putin...Probabil ar fi mai usor de rezolvat daca mi-as fi dorit mai mult.Imi este teribil de dor de o noapte calda de vara...cu un foc mocnit...si cu Baiatul Cu Chitara.Nu este mult...stiu...e doar imposibil.''Tu esti construita pe sapte simturi ''ar zice cineva-ul din viata mea.''Cum construita-i Roma pe coline''i-as raspunde..facandu-i cu ochiul.Am fost usor si iremediabil indragostita de Baiatul Cu Chitara toata viata mea.Poate l-am vazut la Tv aducandu-mi un'' Copac cu flori'' sau numai ''Frunzele''...poate am zambit cand mi-a cerut Sa ne aruncam in mare...pentru ca Totusi exista iubire...si alte pretentii n-a avut ...decat un pat intuneric ...si eu.Am ras cand mi-a spus sa mergem In Rodne si Ceahlai...si am plans cand cu voce calda m-a rugat ,,Nu plange,iubito''...Mai tarziu l-am intalnit la foc...pe munte sau la mare...si am zis NU cand m-a chemat La strans de fan desi vroiam din tot sufletul Sa fim Singuri prin vai si pe creste...am rosit...cand mi-a adus un pumn de frunze...stiind ce mult imi place Toamna...am fost cea mai fericita mireasa cand in ziua nuntii mele mi-a spus clar ca Daca dragoste nu e nimic nu e...si ca rochia mea il inspira sa-mi Ninga astazi pentru mine.Baiatul Cu Chitara este simbolul tineretii mele.Pentru chitara lui am scris cantece si versuri...desi de cele mai multe ori cand ne-am intalnit eram indragostita de un altcineva ...sau total maritata.N-am invatat niciodata sa cant la chitara...in parte pentru ca intotdeauna am vazut chitara ca pe ceva extrem de feminin care arata cel mai bine in bratele unui barbat.Te-ai gandit vreodata ca chitara are forma corpului voluptos al unei femei?Atinge cu varful degetelor curba din mijloc si urca usor pe curba in sus...aceeasi linie lina si neteda urca si coboara pe clepsidra corpului femeiesc...Stiu ca suna putin ciudat...dar c'mon...nu sunt singura din lumea asta mare care a vazut si simtit asta.Baiatul Cu Chitara...isi tine chitara lui in brate...altii se zbenguiesc nepasatori...se imping...se agita,si din cand in cand il auzi''Hei,mai usor...imi spargi chitara'' si-l vezi cum cu grija si aproape cu tandrete...si-o protejeaza la piept.Chiar daca tandretea asta ar fi singurul motiv....tot as fi putin si vesnic indragostita de Baiatul Cu Chitara.........Am avut odata o prietena care sa faca haz de chestia asta a mea despre Baiatul Cu Chitara obisnuia sa-mi zica,,Hai ca esti simpatica Baiatul asta canta si el ce gaseste si ce poate,trezeste-te ...Poetul care a scris poezia a iubit cu dintii stransi , in fan...baiatul tau probabil habar nu stie cine a scris ceea ce el zdrangane.M. poate ai avut si ai dreptate..Anii au trecut...astazi Baiatul Cu Chitara poate e insurat si-si creste copii undeva prin Spania...poate astazi este pilot la Turda...poate inca vrea sa mai ajunga primar in Brasov...poate e inca singur si trist si din cand in cand zambeste amintirilor...Astazi...el imi vine...in gand...si-mi spune ca Nu conteaza cat de lung am parul...vreau doar sa-ti scot Rochia usor...ma tot intreba Unde-i camasa ta de noapte...si tot el raspunde La mine-i camasa ta de noapte...desi ...in dar mi-a adus doar o Esarfa ...vrea Sa ne iubim pe tarmul Marii Negre imi aminteste ca E inca verde fanul...Da...stiu....ma impusc cu propriile mele arme....////////Waterloo....fiecare cu al lui Waterloo../////////////////Zambesc....cu o lacrima in zambet...cu Lacrimi si suras... si cu un imens dor in inima...nu pentru faptul ca n-o sa mai am niciodata o noapte la foc ci pentru ca niciodata anii aceia in care alergam desculta pe malul marii...sau prin claile de fan...nepasatoare... usor indragostita de Baiatul Cu Chitara nu se mai intorc...apoi...privesc in jur...doua perechi de ochi una mai frumoasa decat cealalta , imi zambesc cu iubire.... incep sa rad cand unul imi canta cu cea mai falsa si sexy voce posibila...La mine-i camasa ta de noapte...iar celelalt, un pusti dulce si cam obraznicut imi striga sa auda si vecinii,,Mom...you wanna stop with that strange romanian music''....Stiu..... stiu...Copilita fara minte......

Comentarii