SA FITI IUBITI SI SA IUBITI CA NIMENI ALTII :)


Cine doreste? cine doreste sa ciocneasca un pahar de vin in cinstea celor ce iubesc,celor ce au iubit si a celor ce vor mai iubii de acum inainte? cine doreste sa ciocneasca un pahar in cinstea noastra,cei ce iubim acum si a celora ce vor iubii de maine? .....personal...nu stiu de ce ...am o fixatie...adica nu mi se pare potrivit ca sa existe o zi anume in care sa.ti arati dragostea pentru cineva,mi se pare asa.....o prefacatorie....stim cu totii ca dragostea se arata in fiecare clipa,in fiecare zi.....dar ...bine....daca tot e sarbatoare pt altii ....atunci sa fie si pt mine si pt cei ca mine :) ...si mai cred ceva...mereu am crezut asta....pt fiecare dintre noi exista .....acel suflet pereche.....acea iubire ce ne poarta in al noualea cer.... undeva...sigur exista...daca nu am gasit.o...atunci o vom gasii cat mai curand....si mai cred ca trebuie doar sa stim ceea ce ne trebuie cu adevarat ,cine ne trebuie cu adevarat.......  si va venii momentul intalnirii acestui suflet pereche.....
Asa ca dragilor,dragelor....iubiti.va si iubiti ca nimeni altii....ridicati paharul si hai sa cinstim cu totii .....si sa ne uram.....sa fim iubiti ca nimeni altii :)

Comentarii