Romanţa unui ... * POATE * ...

autor Fotografia mea
Only hearts
Poate că n-am să am un timp suficient , 
Sau poate , literele mele-s tot mereu sărace ... 
Dar ştiu , iubind tăcut , să-ţi fiu audient , 
În universu-mi cald , ascuns privirilor vorace  ...

C-un tic , şi-un tac , nu fac prea multă larmă , 
Când scriu , cer tastelor zâmbind , să mă exprime ...
Dar mă încred , bazându-mă pe-aceeaşi karmă , 
În dicţionarul , ce-a exclus gânduri meschine ... 

Poate că n-am să-ţi vin desculţă-n pragu-noptii  , 
Când luna-mbracă haina de dantelă diafană , 
Dar ştiu că zarul ce l-ai aruncat în voia sorţii , 
M-a investit , pe-un dor , să-ţi fiu  amfitrioană ... 

Eu nu-s nici lună , şi nici stele ce-ţi sclipesc , 
Nu-s curcubeu , nici  soare , răspândind splendoare , 
Am ochii adânci , şi rangu' , nu mi-i principesc , 
Dar port un vis şi un suflet ... ca odoare ... 

Poate că hărăziţi am fost , noi , amândoi , 
Cu întâmplări ţâşnind , prin şipot de iubire ...
Să râdem de trecut , împrospătaţi de ploi , 
Reeditând un nou tratat , bazat pe fericire ... 

Mi-ai sărutat ecoul , pedepsit convenţional , 
Învăluit în mut şi straniu ţipăt de-ntuneric ...
Tablou reflex , ce l-am supus condiţional , 
Deşi-n cetăţi de gând , iubirea-mi-e generic ... 

Poate că n-am să ştiu deajuns cât mă iubeşti , 
Poate cuvintele ... ţi-s dinadins , sărace , 
Dar ştii , provocator  , să m-oblojeşti , 
Cu simplitatea-ţi ... simplă , când mă iei în braţe ...  

Mi-am veşmântat hazardu-n clipe-ghilotină , 
Vioara timpului , se zbate-n murmur repetat ...
Chiar dac-un carusel montat pe-o viată cabotină  , 
Se-nvârte-ncet  ... si trist ... si-atât de-adevărat ...

Poate că ... * poate * ... multe-ar fi de spus , 
Poate că toate , ni s-au dat cu-n rost ...
Poate că soarele ne mângâie spre-apus , 
Sau poate braţul cumpenii , va înclina spre -* a fost * ... 

Dar dacă totu-i Phoenix , ce naşte din cenuşă , 
Şi dacă valsul vieţii ,  ne va-nvârti pregnant , 
Cu veşnicii vom sparge , a vrerilor , cătuşă , 
Remaniind cuvântul  ... uitat ...  la POST-RESTANT ... 

Iolanda S.@
07.02.2011

Comentarii