Sărbătoarea unui miracol (NOPTI MAGICE)

Articol inscris in concursul NOPTI MAGICE IN MIEZ DE IARNA


De ce este atâta nebunie în prag de sărbătoare ?
Toată lumea se înghesuie la rafturi cu mâncare din dorinţa de a umple masa de Crăciun.
Mă întreb câţi dintre noi cheltuim peste măsură, pentru o iluzie a îndestulării şi ne trezim în noaptea de Crăciun, obosiţi de la prea mult alergat, îngreţoşaţi de la atâtea feluri de mâncare, dar la fel de goi sufleteşte, ducând în suflet aceleaşi probleme, griji,nelinişti ?
Am decis să fac ceva diferit în acest an.
Am o listă cu oamenii dragi de suflet şi acele persoane din familie, care mi-au fost alături în anul care a trecut. Pentru fiecare, voi avea o surpriză, apoi, voi fi Moş Crăciun pentru un copil,
un bătrân şi o femeie singură.
Voi îmbrăca cel mai cald zâmbet cu care am fost înzestrată, mă voi împodobi cu dragoste şi bucurie, voi scutura optimismul de tot praful ce uneori i-a umbrit strălucirea şi voi şterge din ochi orice umbră său frică de noi începuturi.
Pentru noaptea de Crăciun voi aduna în jurul bradului cei mai dragi oameni de pe pământ.
Nu voi avea masa îmbelşugată dar va fi o seară magică pentru că vom împărţi cadouri, gânduri şi urări calde.
Nu vreau să fiu vizitată în noaptea de Crăciun pentru că fac cea mai bună prăjitură sau cele mai apetisante sarmale.
Îi vreau lângă mine doar pe cei care mă consideră specială şi le place prezenţa meaindiferent de circumstanţele în care ne întâlnim.
Până la urmă Crăciunul este o sărbătoare a dragostei şi a noilor începuturi renăscute din miracol.
Nimeni nu ar fi bănuit că într-o noapte geroasă, într-o loc sărăcăcios se naştea speranţa şi izbăvirea întregii omeniri.
Eu cred că această sărbătoare trebuie celebrată prin dăruire şi curajul de a crede în minuni în nopţi negre şi geroase.
Am un cadou şi pentru tine, dragul meu prieten,
gândeşte-te la dorinţa ta cea mai tainică şi fierbinte, una singură, eu îţi promit că se va împlini într-o noapte cu sclipiri magice de nea,
am această garanţie
pentru că orice miracol atrage după el, alte şi alte miracole ..............



Ne pregătim de sărbătoare ?

Rouă peste vise

Comentarii