Pregatiri de Craciun... (NOPTI MAGICE)

Articol inscris in concursul NOPTI MAGICE IN MIEZ DE IARNA


Sarbatorile-au venit
Eu ma apuc de pregatit,
Porcul deja e sacrificat
Si eu in criza am intrat.

Cuptorul cu lemne l-am incarcat,
Carnatii sunt deja la afumat.
Repede carnea ma apuc sa toc
Sarmalele sa le pun la foc.

De toba acum ma apuc,
Dar carne tre' sa mai aduc.
Jambonul in voie fierbe,
Sa vad ce macaruri imi mai trebe..

Ah...de caltabosi am uitat
Nu stiu ce sa ma mai fac.
Timpul parca este prea scurt
Sa le fac pe toate,sper sa apuc.

Cozonacul ce devreme l-am framantat
L-a cuptor acum l-am bagat.
Repede mai fac niste prajiturele
Sa-mi indulcesc vizitatorii cu ele.

Sarmalele si toba le-am terminat
Si de pe foc le-am luat.
Jambonul si caltabosiul inca mai fierb
Le-am lasat la foc,incet.


Pana restul de mancare se face
Ma apuc ornamentele-a desface.
Bradul il impodobesc frumos
Caci fara el Craciunul nu are rost.

Cozonacul de la cuptor l-am scos
Vai...mirose asa frumos.
O portocala am sa mai desfac
Sa-i amestec mirosul cu cel de brad.


Toate le-am cam pus la punct
Intr-un timp asa de scurt.
Masa acum e bogata
Si de toate incarcata.

Cum toate le-am terminat
Spre colindat am plecat.
Fuguta du-te si-mi deschide
Ca acum ajung la tine...



autor :   

...ღ...Dreams...ღ...



Comentarii